تروریست آدم خوار قلب سرباز سوری را خورد + فیلم

سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 - 08:38

انتشار ویدیویی هولناک از جنایت یکی از تروریستهای مسلح در سوریه، بار دیگر با واکنش ضعیف جامعه جهانی و سکوت بسیاری از محافل بین المللی همراه شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این ویدیو "ابو صقار" از سرکردگان گروهک موسوم به "گردان عمر فاروق" پس از مثله کردن پیکر یکی از سربازان سوری، قلب او را بیرون می کشد و به دندان می گیرد.
سازمان دیده‌بان حقوق بشر در واکنشی ضعیف به این ویدیو، از این گروه‌ها می‌خواهد که نیروهای خود را از ارتکاب چنین جنایتهایی باز دارند.
این سازمان تأکید کرد که گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه باید همه تدابیر لازم را برای بازخواست جنایتکاران جنگی اتخاذ و از رسیدن سلاح به این "گردان" جلوگیری کنند.
این نخستین بار نیست که ویدویی از جنایات وحشیانه و غیر انسانی عناصر مسلح منتشر می شود.
در یکی از این ویدیوها که قبلا منتشر شده و بیانگر سوء استفاده عناصر مسلح از کودکان است، این عناصر یک کودک خردسال را وادار می کنند سر یک انسان را با شمشیر قطع کند.

با وجود افشای مکرر جنایات این گروه ها، و انتشار ویدیوها و تصاویر و خبرهای این جنایات، کشورهای غربی و هم پیمانان منطقه ای آنها به ویژه قطر، عربستان و ترکیه همچنان بر ادامه کمکهای تسلیحاتی، لجستیکی، آموزشی و مالی به این تروریستها، پافشاری می کنند.

پربیننده ترین خبرها