اکثر عناصر مسلح در سوریه بیگانه هستند

اکثر عناصر مسلح در سوریه بیگانه هستند
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 - 15:31

یکی از افسران ارتش سوریه با اشاره هلاکت شمار بسیاری از عناصر مسلح در عملیات نیروهای ارتش در استان "ریف دمشق" تأکید کرد بیشتر این عناصر تبعه کشورهای عربی و اروپایی هستند.

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه عملیات خود را در منطقه "الغوطه الشرقیه" در استان ریف دمشق گسترش داده است.
نیروهای ارتش در شهرهای "الذیابیه" و "الحسینیه" با حمله به اماکنی که در آن عناصر مسلح مستقر بودند، بسیاری از آنها را به هلاکت رساندند.
از سوی دیگر درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش و عناصر وابسته به گروه های مسلح و تروریستی در اطراف شهر "دروشا" روی داد.
یکی از افسران ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: نیروهای ارتش در شهرهای "بیت سحم"، "عقربا"، "الدابیه" و "الحسینیه" شمار قابل توجهی از عناصر مسلح را به هلاکت رساندند که اکثر آنها تبعه کشورهای عربی و اروپایی بودند.
یکی دیگر از افسران ارتش سوریه نیز با اشاره به عملیات موفق شهر "دوما" در استان ریف دمشق، تأکید کرد: در دوما که یکی از مناطق استقرار عناصر گروهک تروریستی جبهه النصره است یک انبار سلاح را منهدم کردیم. 
در شهر حمص نیز منابع نظامی تأکید کردند، نیروهای ارتش سوریه پس از کنترل کامل ورودی های شهر "القصیر"، خود را برای ورود به این شهر و پاکسازی کامل آن آماده می کنند.
در شهر حلب نیز نیروهای ارتش پس از پاکسازی حومه جنوبی آن جاده فرودگاه بین المللی حلب را کاملا از وجود گروه های مسلح پاکسازی کردند.

MKH-14-07:37

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها