چرا نتانیاهو خبرنگاران را به روسیه نبُرد؟

چرا نتانیاهو خبرنگاران را به روسیه نبُرد؟
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392 - 21:04

نخست وزير رژيم صهونيستي در سفر اخير خود به روسيه از همراه بردن خبرنگاران خود داري كرده است تا از رسانه اي شدن شكست احتمالي خود در اين سفر جلوگيري كند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم بنيامين نتانياهو كه از قرارداد فروش موشك هاي اس 300 روسيه به سوريه دچار وحشت شده است، در اين سفر رئيس اطلاعات نظامي اين رژيم را نيز به خود به مسكو برده است تا شايد بتواند با ارائه اطلاعات جديد از اوضاع سوريه مقامات روسيه را از اين قرارداد منصرف كند.

 

به نوشته روزنامه صهيونيستي هاآرتص، "آويو كوچاوي"، رئيس سرويس اطلاعات نظامي رژيم صهيونيستي براي قانع كردن مقامات روسيه گزارشي ارائه كرده و به احتمال زياد در آن، ادعاها در مورد وضعيت سلاح شيميايي در سوريه و استفادۀ بشار اسد از اين سلاح عليه شورشيان را تکرار کرده است.

 

از سوي ديگر راديو ارتش رژيم صهيونيستي نيز به نقل از مسئولان این رژيم اعلام كرد كه "اسرائیل" از احتمال استفاده نظام اسد از موشك هاي اس 300 عليه هواپيماهاي اسرائيلي و يا انتقال اين موشك ها به حزب الله نگران است.

اين راديو افزود: اسرائيل حتي در مورد اظهارات سرگئي لاوروف وزير خارجه روسيه مبني بر اين كه اين موشك ها طبق قراردادي به سوريه فروخته شده كه پيشتر امضا شده و دمشق بهاي آن را پرداخت كرده است، قانع نشده است.


راديو  ارتش رژيم صهيونيستي در ادامه خاطرنشان كرد كه نتانياهو به علت حساسيت موضوع ديدار با پوتين، با هواپيمايي كوچك و تنها با تعداد اندكي از همراهان و بدون حضور خبرنگاران به روسيه سفر كرده است.


اين راديو افزود: نتانياهو خبرنگاران را با خود به اين سفر نبرده است، زيرا از يك طرف تمايل ندارد شكست احتمالي خود در متقاعد كردن پوتين به صرف نظر كردن از قرارداد فروش موشك به دمشق رسانه اي شود؛ و از طرف ديگر نمي خواهد با رسانه اي شدن موفقيت احتمالي خود، دولت مسكو را تحت فشار قرار دهد.

پربیننده ترین خبرها