فرمان خاخام های صهیونیست برای حمله به قدس

فرمان خاخام های صهیونیست برای حمله به قدس
پنج‌شنبه 26 ارديبهشت 1392 - 15:03

العالم - در پي فراخوان خاخام ها و گروه های صهيونيستی براي يورش به مسجد الاقصي، گروه ها و جريان هاي اسلامي خواستار مقابله با اين اقدام صهيونيست ها شدند.

خبرنگار شبکه العالم روز پنج شنبه از قدس اشغالی گزارش داد، گروه هاي صهيونيست و در راس آن ها خاخام هاي يهودي به بهانه سالروز نزول تورات، يهوديان را به يورش به مسجد الاقصي فراخواندند و با این ادعا كه معبد سليمان در مسجد الاقصي قرار دارد، از يهوديان خواستند به مسجد الاقصي بروند.
در پی این فراخوان از صبح امروز شمار بسیاری از صهیونیستها به مسجد الاقصی یورش بردند.

"يوسف مخيمر" رئيس كميته محافظان مسجد الاقصي در گفت وگو با خبرنگار شبكه العالم، اظهار داشت: توهم صهيونيست ها اين روزها به اوج خود رسيده است، به طوري كه اكنون به طور رسمي و از سوي انجمن هاي مختلف شهرك نشين و گروه هاي افراطی از جمله انجمن كوه معبد، العاد و كلعاد براي ورود به مسجد الاقصي فراخوان مي دهند؛ اما فلسطيني مي دانند كه در قبال چنين فراخوان هايي بايد چه تدابيري اتخاذ كنند.

شماري از علماي مسلمان، با دعوت از مسلمانان قدس و فلسطين براي مقابله با اين توطئه ها، اعلام کردند به سبب مواضع ضعيف كشورهاي عربي و اسلامي در قبال قدس، مرحله فعلی مرحله ای بسیار حساس است.

"جميل حمامي" عضو كميته عالي اسلامي در گفت و گو با شبكه العالم ابراز اميدواري كرد که جهان عرب و جهان اسلام اين پيام را بشنود كه خطر، به دروازه هاي مسجد الاقصي رسيده است و هر لحظه امكان دارد كه صهیونیست ها دست به اقدامي احمقانه بزنند؛  خطرناك ترين اقدام در اين زمينه، مي تواند قانونمند كردن ورود يهوديان به مسجد الاقصي باشد؛ براي همين بايد در قبال اين موضوع با بيشترين حساسيت ممكن برخورد شود.

تجاوزات اشغالگران صهيونيست در روزهاي اخير شدت يافته است و اين مساله احتمال تقسيم مسجد الاقصي ميان يهوديان و مسلمانان را قوت مي بخشد.

05-08-48
 

پربیننده ترین خبرها