هلاکت مهاجمان به زندان مرکزی حلب

جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 15:00

العالم، دمشق - منابع رسمی نظامی در سوریه، اخبار منتشره رسانه های هوادار مخالفان این کشور درباره تسلط افراد مسلح بر زندان مرکزی حلب را تکذیب کرده و تاکید کردند فرمانده گروه مهاجم به زندان به همراه شماری دیگر به هلاکت رسیده است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، عملیات ارتش سوریه در "غوطه شرقی" واقع در حومه دمشق ادامه دارد و مراکز نظامی گروههای مسلح در مناطق جربا و البحاریه واقع در این استان هدف قرار گرفته است.

منابع نظامی سوری تأکید کردند، شدت عملیات ارتش سوریه در حومه دمشق و حلب رو به افزایش است و نیروهای سوری از روحیه بالایی در جنگ علیه تروریسم برخوردارند. 

یک نظامی ارتش سوریه به خبرنگار گفت: تمام شایعات درباره سیطره افراد مسلح بر زندان مرکزی حلب نادرست بوده و تاکید می کنم فرمانده گروه مهاجم و 10 نفر همراهانش که عمدتا تابعیت بیگانه داشتند، به هلاکت رسیدند. 

نیروهای ارتش سوریه همچنین افراد مسلح را در جوبر، ملیحه و برزه در استان ریف دمشق هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه چند عملیات علیه گروههای مسلح در حرستا انجام داد که بر اثر آن یک انبار سلاح و مهمات منهدم و دهها فرد مسلح به هلاکت رسیدند.

استراتژی نظامی ارتش سوریه در زمان حاضر به دست گرفتن تمام روستاها و شهرهای موازی با جاده های بین المللی به منظور جلوگیری از رسیدن تدارکات نظامی به افراد مسلح است.  

16-23:52
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها