ناکامی تروریست ها در نفوذ به سوریه از خاک لبنان

ناکامی تروریست ها در نفوذ به سوریه از خاک لبنان
شنبه 28 ارديبهشت 1392 - 16:48

نيروهاي مسلح سوريه بامداد امروز، تلاش تروریست های مسلح براي نفوذ از خاک لبنان به شهر تلكلخ در سوريه را ناكام گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، يك منبع نظامي در ريف دمشق اعلام كرد: يگاني از نيروهاي ارتش سوريه امروز چندین كارگاه ساخت بمب و مواد منفجره را در منطقه صنعتي " بيبرود " در ريف دمشق منهدم كرد و تروريست هايي از تابعيت هاي مختلف را در این حمله به هلاکت رساند.

 

خبرگزاري رسمی سوریه (سانا) به نقل از اين منبع گزارش داد از جمله تروريست هايي كه دراين عمليات به قتل رسيدند، 12 نفر از مظنونان به ارتباط با گروه هاي مسلح تروريستي و شمار ديگر از اتباع سعودي، تونسي، ليبي و افغاني بودند.

 

همچنین يگاني از نيروهاي ارتش سوريه ، اعضاي يك گروه تروريستي مسلح وابسته به " درع العاصمه" را نزديك سنتر القاسمي در شهر حرستا از توابع ريف دمشق به هلاكت رساندند و يا مجروح كردند.

 

يك منبع مسئول درگفتگو با سانا اعلام كرد: يكي از تروريست هايي كه به دست نيروهاي ارتش سوريه به هلاكت رسيد ، "أبوهيثم" است كه از سركردگان گروه موسوم به " درع العاصمه " است.

 

همچنين يك منبع نظامي از عمليات يگاني از نيروهاي مسلح سوريه ضد گروهي تروريستي وابسته به جبهه النصره در منطه عدرا و اطراف آن خبر داد و گفت: در اين عمليات، شماري از تروريست ها به هلاكت رسيدند يا زخمي شدند.

 

در استان حمص نيز نيروهاي مسلح سوريه بامداد امروز با استفاده از كميني كه نزديك روستاي عين الخضرا در اراضي سوريه كار گذاشته بودند، تلاش عناصر مسلح وابسته به يك گروه تروريستي براي نفوذ از داخل لبنان به شهر تلكلخ در سوريه را ناكام گذاشتند.

 

سانا به نقل از منابع آگاه گزارش داد" نيروهاي مسلح سوري دراين عمليات كمين، دو تروريست را به هلاكت رساندند و سلاح هايي را كه دراختيار آنان بود ، ضبط و توقيف كردند. برخي از عناصر گروه را كه درصدد فرار برآمدند، مجروح شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها