اصرار اسرائیل بر ادامه تجاوز به سوریه

اصرار اسرائیل بر ادامه تجاوز به سوریه
يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 16:28

العالم - روزنامه نیویورک تایمز گزارشی منتشر شد که در آن از گستاخی یک مقام ارشد صهیونیست در تاکید بر تکرار حملات هوایی اسرائیل علیه سوریه خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم یک شبکه تلویزیونی رژیم اشغالگر که این موضوع را به نقل از نیویورک تایمز مطرح کرده ، افزود : اسرائیل تهدیدهای بی سابقه ای علیه دمشق برنامه ریزی کرده و هشدار داده  است که در صورت هدف قرار گرفتن جنگنده های متجاوز اسرائیلی با سامانه اس 300 ، حملات هوایی به سوریه ادامه خواهد یافت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی العالم، "اورهیلر" تحلیلگر مسائل نظامی و راهبردی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: به نوشته روزنامه "نیویورک تایمز" یک مقام عالی رتبه اسرائیلی به بشار اسد هشدار داده است، در صورتی که جنگنده های اسرائیلی که برای هدف قرار دادن محموله سلاح حزب الله وارد حریم هوایی سوریه می شوند، توسط سامانه های موشکی موجود در این کشور هدف قرار گیرند، اسرائیل نظام بشار اسد را سرنگون خواهد کرد.
وی افزود: این اظهارات شدید اللحن بی سابقه، پیام هشدار دهنده آشکارای اسرائیل به دمشق است.
اورهیلر گفت: این مسؤول عالی رتبه اسرائیلی به نیویورک تایمز گفته است، در صورتی که روند انتقال اسلحه سوریه به حزب الله ادامه داشته باشد، حملات جنگنده های اسرائیلی علیه محموله های سلاح حزب الله در سوریه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: یافته ها نشان می دهد، روند انتقال سلاح از سوریه به حزب الله ادامه دارد.
وی گفت: اینکه اسرائیل با وجود تهدیدهای دمشق، مجددا حملات هوایی خود را علیه محموله های سلاح حزب الله در سوریه ادامه می دهد، سؤالی است که همواره مطرح می شود.
وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه دو سال از بحران سوریه می گذرد بشار اسد هنوز قادر است، پاسخ دردناکی به حملات جنگنده های اسرائیلی علیه کشورش بدهد. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها