ادامه حملات نیروهای آل خلیفه به منازل بحرینی ها

ادامه حملات نیروهای آل خلیفه به منازل بحرینی ها
جمعه 3 خرداد 1392 - 14:14

نیروهای رژیم بحرین، روز چهارشنبه علاوه بر حمله به 14 خانه، سه شهروند را دستگیر، دو نفر را زخمی و یک نفر را شکنجه کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت جمعیت الوفاق بحرین نوشت: نیروهای رژیم آل خلیفه همچنین مردم پنج منطقه بحرین را به طور دسته جمعی مجازات و برای سرکوب آنها از سلاح گرم و گازهای سمی و خفه کننده استفاده کردند.


نیروهای رژیم آل خلیفه همچنین در منطقه های الدراز و ابوصبیع با  شلیک گلوله ساچمه ای، دو شهروند را زخمی کردند. علاوه بر این یک کودک از اهالی روستای مهزه را شکنجه و مورد ضرب و جرح قرار دادند و در جریان حمله به منزل خانواده اش وی را از پشت بام به پایین پرتاب کردند.


از سوی دیگر، نیروهای نظام منامه، 18 شهروند از جمله دو کودک را دستگیر و به 33 منزل حمله کردند. علاوه بر این مردم هفت منطقه را تحت مجازات دسته جمعی قرار دادند. این در حالی است که 29 منطقه از بحرین شاهد اعتراضات گسترده ای با هدف تأکید بر خواسته های مردم در زمینه ضرورت تحقق دمکراسی و محکومیت تجاوز آشکار نیروهای نظام به مردم بود.


نیروهای نظام همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته نیز با حمله به 33 منزل حقوق شهروندان بحرینی را نقض کردند.
در یکی از این موارد، نیروهای نظام به منزل شهید بهیه العرادی، حمله کردند و مدت شش ساعت در آنجا باقی ماندند و شش تن از اعضای خانواده اش را دستگیر کردند. علاوه بر این، مقادیری طلا و پول از منزل خانواده مذکور به سرقت بردند.


نیروهای مذکور همچنین در مناطق مختلف بحرین 19 شهروند را دستگیر کردند که بیشترین دستگیری ها در الجفیر (9 نفر) گزارش شده است.
همچنین پلیس بحرین با شلیک گلوله ساچمه ای به سوی تظاهرات مردم در روستای الدراز، باعث زخمی شدن یک تظاهرکننده شد.


علاوه بر این در 29 منطقه از بحرین تظاهرات گسترده ای برگزار شد و مناطق الدرّاز، کرانه، الجفیر، بنی جمره، العکر، النبی صالح و وادیان توسط نظام تحت مجازات عمومی قرار گرفتند.
علاوه بر این، نیروهای آل خلیفه، در دو مورد اقدام به سرقت پول، جواهرات و دستگاههای الکترونیکی در منامه و الجفیر کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها