برای مقابله با سوریه:

اسراييل شهرك نشينان مسلح را به جولان برد

اسراييل شهرك نشينان مسلح را به جولان برد
جمعه 3 خرداد 1392 - 21:27

در پي درگيري ارتش سوريه با نيروهاي نظامي رژيم صهيونيستي در منطقه اشغالي جولان، ارتش این رژیم بازگشت شبهه نظاميان شهرك نشين به اين منطقه را براي شركت در تمرين هاي نظامي تصويب كرد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از روزنامه معاريو چاپ سرزمین های اشغالی، ارتش اسرائیل روز پنج شنبه طرح مسلح كردن و آموزش نظامي دادن به شهرك نشينان منطقه جولان و شبه نظاميان دیگر مستقر در اين منطقه را تصويب كرد.

اين روزنامه در شماره امروز خود نوشت: به دنبال بروز تنش بين اسرائيل و سوريه در ماه هاي اخير، بين شبه نظاميان شهرك نشين منطقه جولان و ارتش رژيم صهيونيستي نيز تنش به وجود آمد، بنابراين شهرك نشينان اين منطقه اشغالي خوهان مسلح شدن براي مقابله با هرگونه سناريوي احتمالي شدند.

روزنامه معاريو نوشت: ارتش اسراييل روز گذشته به شهرك نشينان منطقه جولان اطلاع داده است كه تمرين نظامي گروه هاي  شبه نظامي به زودي آغاز خواهد شد و موانع اداري مسلح شدن اين گروه ها از ميان برداشته شده است.
گفتنی است در پی انهدام یک جیپ نظامی ارتش اسرائیل در نوار مرزی جولان که به کشته شدن چهار سرنشین آن منجر شد، ارتش این رژیم به حالت آماده باش درآمد و به واحدهای مستقر در جولان دستور داد تا از نزدیک شدن به نوار مرزی خودداری و از پاسخ دادن خودداری کنند.
 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها