ادامه موفقیت های ارتش سوریه در شهر القصیر

يکشنبه 5 خرداد 1392 - 21:24

العالم - ارتش سوریه روز یکشنبه به طور کامل روستای " الحمیدیه " واقع در شمال شهر " القصیر " را به تصرف درآورد.

خبرنگار شبکه خبری العالم از سوریه گزارش کرد ، ارتش همچنین به پاکسازی فرودگاه " الضبعه " از گروههای مسلح در مجاورت شهر القصیر ادامه می دهد.

براساس این گزارش نیروهای ارتشیان سوریه شماری از افراد مسلح را در منطقه شمال شهر به هلاکت رسانده یا زخمی نموده و امنیت را پس از انهدام تجمع افراد مسلح به روستای الحمیدیه بازگرداندند.

نظامیان سوری با تسلط کامل بر ورودی شرقی منطقه شمال شهر و جاده خاکی میان فرودگاه الضبعه و شهر القصیر مسیر کمک رسانی به تروریستها را قطع کردند. 

ادامه گزارش العالم از سوریه حاکیست که دهها بمب کار گذاشته شده توسط افراد مسلح در منازل و جاده های شهر توسط نیروهای نظامی مسلط برمنطقه القصیر، خنثی شد.

این گزارش همچنین به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه " سانا " می افزاید : نیروهای ارتش ساختمان تعاونی مصرف، کشتارگاه، ساختمان حزب بعث و مدیریت منطقه در شرق منطقه شمالی را پس از نابودسازی تروریستها که در آن سنگر گرفته بودند، تصرف کردند.   

تجمع تروریستها در جنوب گورستان منطقه میانی شهر نیز با حمله نیروهای نظامی منهدم و ضمن خنثی سازی بمبهای کارگذاشته شده، تونلهای مورد استفاده تروریستها برای انتقال و ذخیره سازی سلاح و مهمات در منطقه جنوبی شهر تخریب شد.  

نابودسازی محل های تجمع تروریستها در روستاهای الحیدریه، عرجون، الضعبه در ریف القصیرو از بین بردن سلاح، مهمات و ابزارهای جنایات آنان و هلاکت شماری از افراد مسلح تروریست در روستاهای دارالکبیره، الغنطو، تلبیسه، العامریه و الناصریه  از دیگر فعالیت ها و موفقیت های ارتش سوریه در ساعات گذشته بوده است.

ارتش در حمص نیز به عملیات علیه گروههای مسلح در محله های الخالدیه، جوره الشیاح، الحمیدیه، الورشه، القرابیص و الوعر ادامه داد که در نتیجه شماری از تروریست ها  به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها