واکنش مفتی اخوان به پیش گویی یک خاخام

واکنش مفتی اخوان به پیش گویی یک خاخام
دوشنبه 6 خرداد 1392 - 13:20

رسانه های مصر به نقل از مفتی اخوان المسلمین اعلام کردند: "یک پیشگوی یهودی خبر داده است محمد مرسی رئیس جمهور مصر همان کسی است که قدس را فتح خواهد کرد."

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مفتی اخوان المسلمین مصر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در مراسمی که حزب آزادی و عدالت در استان "بنی سویف" با عنوان "سربازانمان را آزاد کردیم و قدس را نیز آزاد خواهیم کرد" برگزار کرده بود، داستان یک فلسطینی را برای حاضران نقل کردم. این فلسطینی به نقل از پدربزرگش گفته بود:

"هنگام سقوط غزه در سال 1967 به برخی خاخام های یهودی بشارت پیامبر اعظم (ص) درباره پیروزی بر یهود و خروج آن ها از خاک فلسطین را یادآور شدم. یک خاخام به من گفت: ما این را می دانیم؛ اما این کار نه به دست رئیس جمهور فعلی (رئیس جمهور وقت) مصر و نه به دست محمدی که بعد از او می آید و نه محمدی که پس از آن دو می آید انجام می شود. بلکه این کار  توسط محمدی که بعد از آن ها می آید، انجام می شود."
مفتی اخوان المسلمین سپس با انتقاد از نحوه پوشش سخنانش در مراسم مزبور افزود: آن ها (رسانه ها) باور قطعی ما را درباره فروپاشی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی رها کرده و درباره خاطره ای که به عنوان یک موضوع حاشیه ای از یک فلسطینی به نقل از جدش بیان کردم، تمرکز کرده اند.

حزب آزادی و عدالت جمعه گذشته مراسم جشنی را به مناسبت آزادی سربازان ربوده شده مصری در سینا برگزار کرد؛ با عنوان "سربازان را آزاد کردیم و مسجد الاقصی را نیز آزاد خواهیم کرد."

پربیننده ترین خبرها