محمود عباس با شیمون پرز دیدار کرد

محمود عباس با شیمون پرز دیدار کرد
دوشنبه 6 خرداد 1392 - 14:18

رئیس تشکیلات خودگردان با رئیس رژیم صهیونیستی در اردن دیدار کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "محمود عباس" عصر دیروز در حاشیه کنفرانس اقتصاد جهانی در اردن با "شیمون پرز" دیدار کرد.
گزارش رسانه ها حاکی است، محمود عباس و شیمون پرز در این دیدار درباره "آخرین تحولات و راه های احیای روند صلح" گفت وگو کرده اند.
محمود عباس در سمینار " شکست بن بست" که در حاشیه اجلاس مزبور برگزار شد، تأکید کرد که سرویس های امنیتی تحت امر وی سربازان رژیم صهیونیستی را برای مبادله با اسرای فلسطینی، به اسارت نمی گیرند.

وی درباره مخالفت رژیم صهیونیستی با آزادی حدود 4 هزار و 500 اسیر فلسطینی مدعی شد: "آیا می خواهید شالیت دیگر را برباییم؟ این جزو فرهنگ ما نیست."
محمود عباس افزود: "نیروهای تشکیلات خودگردان [طی] سال گذشته 96 سرباز اسرائیلی را که در داخل روستاهای فلسطینی گم شده بودند، به خانواده های شان بازگرداندند."
شماری از خبرنگاران اردنی و عرب حاضر در کنفرانس بعد از ورود بیش از 20 خبرنگار صهیونیست برای پوشش اظهارات شیمون پرز سالن کنفرانس را ترک کردند.
برخی احزاب و اتحادیه های صنفی اردن نیز حضور پرز را در این کنفرانس محکوم کرده و آن را " بی احترامی و به سخره گرفتن خون شهدا و تضییع حقوق اسرای اردنی دانستند؛ اسرایی که به دلیل انفعال اردن و دیگر رژیم های عربی در اعتصاب غذا به سر می برند.

پربیننده ترین خبرها