جنجال اعزام تروریست از بحرین به سوریه

جنجال اعزام تروریست از بحرین به سوریه
چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 13:48

جمعیت سیاسی "الوحدوی" بحرین از رژیم حاکم خواست با رعایت قوانین بین المللی و داخلی، از انتقال پول و سلاح و تروریست از این کشور به سوریه، جلوگیری کند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت الوحدوی اقدام علنی برخی بحرینی‌ها در جمع آوری پول و ارسال آن برای گروه‌های تروریستی در سوریه را محکوم کرد.
این جمعیت سیاسی بحرینی با انتقاد از سکوت دستگاه قضایی و دولت بحرین در خصوص این اقدامات، هشدار داد؛ موافقت رژیم با سفر سران فتنه و تکفیری به بحرین به هدف جمع آوری پول برای رساندن آن به دست تروریستها در سوریه بسیار خطرناک است، و دولت بحرین باید جلوی اینگونه فعالیتهای تروریستی را بگیرد.

این جمعیت بحرینی با اشاره به خبر کشته شدن یک بحرینی که در کنار گروهک تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده در سوریه می جنگید، تأکید کرد: وزیر دادگستری باید تحقیقات خود را برای شناسایی گروه هایی که بحرینی ها را برای جنگ به سوریه اعزام می کنند آغاز کند؛ چرا که این اقدامات ناقض قوانین بین المللی و داخلی است.

"عادل الحمد" خطیب مسجد "النصف" در منطقه "الرفاع" بحرین اخیرا اذعان کرده است که فرزندش "عبدالرحمن" (19 ساله) در سوریه کشته شده است.
وی با دفاع از این اقدام پسرش، در اظهاراتی علنی تأکید کرد که فرزندش عضو گروهک تروریستی جبهه النصره بوده و دومین بار که به سوریه رفته بود، خبر کشته شدن او را برایش آوردند.

پربیننده ترین خبرها