مقاومت، گزینه اصلی ملت فلسطین

مقاومت، گزینه اصلی ملت فلسطین
جمعه 10 خرداد 1392 - 22:12

العالم رام الله - یک عضو مجلس قانونگذاری فلسطین از مشغول شدن اعراب به مسائل داخلی و به فراموشی سپردن ملت فلسطین ابراز نگرانی کرد .

"عبدالله عبدالله" رئیس کمیسیون سیاسی مجلس قانونگذاری فلسطین در مصاحبه با شبکه خبری العالم، گفت: تا زمانی که تلاش های سیاسی بی نتیجه باشد، مقاومت همچنان گزینه اصلی ملت فلسطین خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می شود که ظرف یک هفته آینده وزیر امور خارجه آمریکا طرحش را ارائه کند و از هم اکنون نمی توان گفت که طرح وی شکست خواهد خورد.

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به تلاش های خود درخصوص مناقشه فلسطین ادامه می دهد و با طرف های دخیل در ارتباط است، اما هنوز طرح خود را ارائه نکرده است.

عبدالله گفت : جان کری در کمتر از 2 ماه گذشته بارها به منطقه سفر کرده است، اما اسرائیل بر خلاف خواسته جامعه جهانی، سازمان ملل متحد و کاخ سفید رفتار می کند هر چند دولت آمریکا عامل اصلی تشکیل رژیم اسرائیل و تداوم بقای این رژیم است.

رئیس کمیسیون سیاسی مجلس قانونگذاری فلسطین افزود : ملت فلسطین از اشغالگری رنج می برد و به گزینه مقاومت و مبارزه تا ریشه کنی اشغالگری ادامه خواهد داد.

عبدالله با اشاره به اینکه مجامع بین المللی قادر به اجبار اسرائیل برای اجرای قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل نیستند، گفت: ملت فلسطین با وجود همه مشکلات باید به مقاومت خود ادامه بدهد و برای منزوی کردن دشمن صهیونیستیِ که به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست، تلاش کند.

رئیس کمیسیون سیاسی مجلس قانونگذاری فلسطین اعلام کرد : باید اسرائیل را وادار کرد که به قوانین بین المللی پایبند باشد.

31-19:06 

پربیننده ترین خبرها