اختلاف جنجالی شاهزاده سعودی با هواپیمایی عربستان

اختلاف جنجالی شاهزاده سعودی با هواپیمایی عربستان
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 15:05

اظهار نظر ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی در باره خطوط هوایی عربستان در صفحه شخصی خود درتویتر، مسئولان این شرکت هوایی را به واکنش شدید واداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در پی حضور خالد الملحم مدیر شرکت هوایی عربستان در برنامه ای تلویزیونی، شاهزاده ولید در صفحه شخصی خود در توییتر با حمله به وی، او را در ماموریت خود ناکام توصیف کرده و خواهان استعفای وی شده است.

پایگاه خبری س ان ان عربی به نقل از میلیاردر سعودی نوشت: حضور مدیر خطوط هوایی در شبکه اول، دلایل ناکامی وی را ثابت کرد که راه حل آن استعفا یا دادن یک سال فرصت به وی است تا خطوط هوایی سعودی را مانند دیگر شرکتهای خلیج فارس ارتقا دهد.

اظهارنظر ولید بن طلال، انتقاد همیشگی مردم عربستان و دیگر ملیتها در خصوص عملکرد ناموفق شرکت هوایی عربستان را مورد تاکید قرار داد.

امیر طلال پدر ولید نیز یکی از مشهورترین کسانی است  که از این شرکت انتقاد کرده اند، وی حدود دو سال پیش از وزارت دفاع عربستان به دلیل بحرانی شدن وضعیت پروازها در عربستان به شدت انتقاد کرده بود. پس از تفکیک هواپیمایی از وزرات دفاع، امیر فهد بن عبدالله بن محمد به عنوان رئیس اداره کل هواپیمایی کشوری تعیین شد.

گفتنی است برخی کاربران اینترنت از "ولید" پرسیده اند: "تو که با هواپیمای شخصی خود سفر می کنی، چگونه عملکرد شرکت را ارزیابی می کنی؟" اما برخی دیگر با تایید اظهارات ولید، پاسخ دادند: اکنون زمان آن فرا رسیده که این شرکت هواپیمایی بزرگ منطقه به جایگاهی مناسب ارتقا یابد.

در همین حال، روز دوشنبه روزنامه اینترنتی "سبق"  پاسخ محکمی از عبدالعزیز الدغیثر یکی ازمسئولان بخش خدمات زمینی وابسته به خطوط هوایی ریاض منتشر کرد.

این روزنامه نوشت: اگر امیر ولید معتقد است خطوط هوایی عربستان که سالانه بیش از 24 میلیون مسافر جابجا می کند، ناکام و شکست خورده است، ما به این ناکامی که وی از آن سخن می گوید افتخار می کنیم.

الدغیثر افزود: ظاهرا شاهزاده ولید با توجه به اینکه از خدمات شرکت های هوایی استفاده نمی کند و با هواپیمای خصوصی به سفر می رود حتما در ارزیابی های خود  به خبرگزاری "شنیده ها" اعتماد کرده است!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها