محاصره حومه حلب تنگ‌تر می شود + گزارش تصویری

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:11

خبرنگار العالم از تنگ تر شدن محاصره گروه های مسلح و تروریستی در حومه حلب در چارچوب عملیات "توفان شمال" برای پاکسازی کامل استان شمالی "حلب" خبر داد.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه شهرهای "بابیص" و "کفرحمرا" و چند منطقه دیگر را در جنوب شهرهای "نبل" و "الزهراء" در حلب از وجود گروه های مسلح و تروریستی پاکسازی کرد.
نیروهای ارتش سوریه دیروز تپه راهبردی و مهم "ظهره کیلیکیا" را که بین شهرهای "کفرحمرا" و "عندان" قرار دارد، تحت کنترل خود در آوردند.
در محور جنوبی نیز نیروهای زمینی ارتش سوریه پیش روی به سوی شهرهای "نبل" و "الزهراء" را به سوی محور "حریتان عندان" ادامه می دهند.
در شهر "المعظمیه" در استان ریف دمشق نیز دیروز نیروهای ارتش شماری از عناصر مسلح را که قصد داشتند از محور "داریا" وارد این شهر شوند به هلاکت رساندند.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: با پیگیری‌های امنیتی مطلع شدیم که گروهی از عناصر مسلح قصد داشتند وارد شهر دمشق شوند، که شماری از آنها دستگیر شده و بقیه به هلاکت رسیدند.
نیروهای ارتش سوریه در مزارع اطراف منطقه "خان الشیخ" ده هزار گلوله تیربار و چندین موشک ضد تانک کشف و ضبط کردند.
نیروهای ارتش قصد دارند با در اختیار گرفتن کنترل بیشتر مناطق و تنگ تر کردن محاصره گروه های مسلح، زمینه را برای عملیات نهایی آماده کنند.
MKH-10-23:32

پربیننده ترین خبرها