کاهش بودجه ارتش و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی

کاهش بودجه ارتش و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 12:28

اقدام کابینه نتانیاهو در کاستن بودجه ارتش و نهادهای امنیتی، مسؤولان ارتش رژیم اشغالگر را درباره پیامدهای این اقدام و تاثیر آن بر عملکرد ارتش نگران کرده است.

به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی اظهار داشت: "مشکلات ناشی از کسری بودجه به ارتش رسیده، به صورتی که در نتیجه کاهش بودجه ارتش، فعالیتهای سربازان احتیاط لغو شده است."

تلویزیون رژیم اشغالگر در همین راستا اظهارات "موشه یعلون" وزیر جنگ این رژیم را پخش کرد. یعلون گفت: "ارتش اسرائیل باید در رفع مشکلات بودجه و مشکلات اقتصادی سهیم باشد. در این راستا برخی فعالیتها در صفوف ارتشیان لغو شده و و طی امسال و نیمه اول سال آینده، فراخوان سربازان احتیاط کاهش می یابد.

گزارشگر اسرائیلی تصریح کرد: به دنبال تحولات اخیر، فعالیتهای هفتاد گردان احتیاط که قرار بود در تمرینهای ارتش حضور داشته باشد، لغو خواهد شد و همچنین به خدمت گرفتن چهار گردان که قرار بود طی دو هفته آینده تمرینهای خود را آغاز کنند، منتفی شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود این اقدامات، صدها ملیون "شیکل" از هزینه هایی که نیروهای احتیاط عاید ارتش می سازند، کاهش می دهد.

تلویزیون رژیم اشغالگر در همین راستا اظهارات "بنی گانتس" رئیس ستاد ارتش اسرائیل را پخش کرد. وی تاکید کرد: ما شرایط را درک می کنیم و همه تلاشمان را برای ایفای نقشی که برعهده ما نهاده شده، به کار می گیریم.

گزارشگر اسرائیلی گفت: در نتیجه کاهش بودجه، ارتش اسرائیل تمرینهای خود را در سال آینده کاهش می دهد و این اقدامات با هدف کاهش مبلغ 3 میلیارد شیکل از بودجه ارتش و نهادهای امنیتی اتخاذ شده است.
 

پربیننده ترین خبرها