ادامه پيروزي هاي ارتش سوريه در درعا و حلب

ادامه پيروزي هاي ارتش سوريه در درعا و حلب
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 18:02

نيروهاي ارتش سوريه روستاي "مليحه غربي" در حومه شرقي درعا و منطقه "جمعيت الشواحنه " در ريف غربي حلب را از اشعال تروريست ها آزاد كردند.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم ، تروريست ها در مدت تسلط بر روستاي مليحه غربي خسارات فراواني به اموال عمومي و شخصی وارد كردند.

يكي از نيروهاي ارتش سوريه گفت: تروريست هايي كه در اين روستا حضور داشتند از افراد جبهه النصره بودند. اين افراد با ورود به مليحه غربي اهالي روستا را از منازل و روستاي خود اخراج و به املاك و اموال خصوصي آنها تعرض كردند.

ارتش سوريه در اين عمليات توانست با شكست تروريست هاي جنايتكار امنيت را در اين روستا برقرار كند و همچنين موشك هاي لاو، موشك اندازهاي بازوكا ساخت اسرائيل، گلوله و موشك اندازهاي آرپي جي، بمب هاي دستي و ديگر انواع سلاح و مهمات را از آنها به غنيمت بگيرد.

همچنين نيروهاي ارتش سوريه منطقه "جمعيت الشواحنه" در ريف غربي حلب را كه بزرگترين مركز تجمع افراد مسلح به شمار مي رفت آزاد كردند.

شبكه تلويزيوني الاخباريه سوريه نيز گزارش داد: تروريست ها ويراني هاي زيادي در اين منطقه به جاي گذاشته و به ساختمان ها خسارات فراواني وارد كرده اند. بمب گذاري و تخریب منازل از ديگر اقدامات تروريست ها در مدت تسلط بر اين منطقه بوده است.

گزارش ها حاكي است كه اجساد تروريست ها در همه جاي منطقه "جمعيت الشواحنه" در ريف غربي حلب قابل مشاهده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها