تازه ترین آمار قربانیان "کورونا" در عربستان

تازه ترین آمار قربانیان
شنبه 1 تير 1392 - 22:14

وزارت بهداشت عربستان از مرگ یک شهروند دیگر سعودی و بیماری شش تن دیگر به سبب ابتلا به ویروس کورونا خبر داد و بدین ترتیب مجموع قربانیان این بیماری در جهان به 33 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت بهداشت عربستان بر روی پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: یک شهروند 81 ساله از منطقه الشرقیه، روز جمعه به دلیل ابتلا به ویروس کورونا فوت کرده است.

این وزارتخانه، پیش از این از ابتلای 32 تن از شهروندان به این بیماری خبر داده بود که دو تن از آنان در شهرهای عربستان مقیم هستند؛ یکی از آنان زنی 41 ساله ساکن ریاض و دیگری شهروندی 32 ساله از منطقه الشرقیه است که به سرطان نیز دچار است.

با ابتلای این شهروندان سعودی، شمار مبتلایان به این بیماری به 55 تن می رسد که 4 تن از آنان دو روز پیش از این بیماری بهبود یافتند.

سازمان بهداشت جهانی هفته پیش اعلام کرده بود که 32 تن از مبتلایان به بیماری کورونا در سراسر جهان فوت کرده اند که اکثر آن ها از عربستان هستند. این سازمان، شمار مبتلایان به این بیماری را 58 نفر اعلام کرده است.

اکثر مبتلایان به این بیماری که به بیماری سارس نزدیک است، عربستانی هستند. این بیماری با سارس تفاوت عمده ای دارد و به سرعت کلیه های بیمار را از کار می اندازد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها