پاسخ دندان شکن سوریه به ادعاهای عربستان

پاسخ دندان شکن سوریه به ادعاهای عربستان
چهارشنبه 5 تير 1392 - 09:19

وزیر اطلاع رسانی سوریه در واکنش به ادعاهای وزیر خارجه عربستان سعودی تأکید کرد، خشونتها در سوریه درنتیجه سلاح و پول عربستان و تروریستهای وابسته به این کشور به وجود آمده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عمران الزعبی" گفت: دیپلماسی عربستان سعودی که از ترس پیروزی‌های ارتش سوریه به لرزه افتاده، نماینده ملت دوست و برادر عربستان نیست.
الزعبی در پاسخ به اظهارات وزیر خارجه سعودی تأکید کرد:  سعود الفیصل که سوریه را سرزمین اشغالی و فلسطین را سرزمین آزاد شده توصیف کرد دچار توهم شده، و این توهمات بر سخنانش چیره شده است.
وزیر اطلاع رسانی سوریه اظهار داشت: خشونت ها در سوریه به دلیل سلاح و پولهای عربستان و تروریستهای وابسته به این کشور است، و سعود الفیصل مسئول ریخته شدن خون سوری ها است.
الزعبی افزود: گمانه زنی های سعود الفیصل در خصوص آینده سوریه و نقش دولت سعودی در این کشور توهمی بزرگ است، و اگر او کشور خودش را کوچک می بیند، سوریه با ارتش و مردمش کشوری بزرگ است.

سعود الفیصل دیروز در اظهاراتی مطبوعاتی مدعی شده بود که سوریه اکنون سرزمینی اشغال شده است و عربستان سعودی معتقد است که باید به مخالفان در سوریه کمکهای نظامی داد.

پربیننده ترین خبرها