تداوم عملیات پاکسازی منطقه برزه شهر دمشق

تداوم عملیات پاکسازی منطقه برزه شهر دمشق
چهارشنبه 5 تير 1392 - 16:44

نیروهای ارتش سوریه همچنان به پاکسازی منطقه برزه در حومه شهر دمشق از گروه های مسلح و برقراری امنیت در آن ادامه می دهند و طبق اعلام منابع نظامی ؛ ارتش در برزه با نیروهای جبهه النصرت می جنگد و ده ها نفر از آنها را که اکثراً غیرسوری هستند ، کشته است .

گفته می شود که محله السویداء در منطقه برزه که بیشتر آن را خانه های ویلایی و باغ های میوه در بر می گیرد، ناآرام ترین و مهمترین بخش این منطقه به شمار می رود.

یکی از نیروهای ارتش سوریه امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با خبرنگار شبکه خبری العالم که برای پوشش عملیات ارتش سوریه آنها را همراهی می کرد، گفت: ما 80 درصد محله السویداء را تحت کنترل خود درآورده ایم و ظرف چند ساعت آینده کنترل بقیه این محله را به دست خواهیم گرفت . 
یکی دیگر از نیروهای ارتش سوریه در مصاحبه با العالم گفت: ما تعدادی از نیروهای جبهه النصره را در البرزه به هلاکت رساندیم که در میان آنها اتباع افغانستان، چچنی، لیبیائی و مصری و دیگر کشورهای عربی مانند تونس و عربستانی وجود دارند .
یکی دیگر از نیروهای رزمی ارتش سوریه در این منطقه به خبرنگار ما گفت: ما همه اعضای یک گروه مسلح را که یکی از خطرناک ترین گروه های تروریستی بودند و از لیبی و تونس وارد سوریه شده بودند،  نزدیک قبرستان منطقه برزه از پای درآوردیم.
منطقه البرزه در شمال شهر دمشق و مجاور منطقه ناآرام الجوبر است که تا قلب دمشق امتداد دارد و ارتش سوریه موفق شده تا بیشتر این منطقه را از لوث وجود تروریست های جبهه النصره پاکسازی کند و این منطقه مهم و راهبردی که راه دمشق به بلندی های حلبون و همچنین ارتفاعات قلمون از آن می گذرد را به کنترل خود درآورد.

AM – 25 – 23:5

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها