ساخت خانه های جدید توسط اشغالگران قدس

ساخت خانه های جدید توسط اشغالگران قدس
پنج‌شنبه 6 تير 1392 - 09:53

العالم - شهرداری قدس اشغالی همزمان با سفر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به اردن با ساخت 69 واحد مسکونی جدید در یکی از شهرک های صهیونیست نشین قدس موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کمیته برنامه ریزی شهرداری قدس اشغالی همزمان با سفر جان کری به اردن موافقت نهایی خود را با ساخت 69 واحد مسکونی صهیونیست نشین در "جبل ابوغنیم" (شهرک موسوم به هار حوما)  درقدس شرقی اعلام کرد.

" حنا عمیره " ، عضو كميته اجرايي سازمان آزادی بخش فلسطین، تصمیم رژیم صهیونیستی را نشانه غیر جدی بودن ادعاهای این رژیم درباره آمادگی برای ازسرگیری مذاکرات به اصطلاح صلح دانست.

وی در این باره به خبرگزاری فلسطینی قدس نت گفت: این مسئله ثابت می کند ادعاهای اسرائیل درباره آمادگی برای از سرگیری مذاکرات جدی نیست و همه آنچه نتانیاهو دراین باره می گوید بیهوده است.

عمیره دربخش دیگری از سخنانش همزمانی اعلام ساخت این واحدها با سفر جان کری به اردن را حاوی این پیام دانست که دولت رژیم اشغالگر قدس همچنان به شهرکسازی های خود ادامه می دهد و  با توقف شهرکسازی کاملا مخالف است.

وی افزود: اعلام ساخت این واحدهای صهیونیست نشین همزمان با سفر کری به اردن همچنین نشان می دهد "تلاش های آمریکا" [برای مهار توسعه طلبی های رژیم صهیونیستی) با شکست مواجه شده است."

وی درباره واکنش تشکیلات خودگردان در این باره تاکید کرد: واکنش به شکست آمریکایی ها باید با تسریع در پیوستن فلسطین به سازمان های بین المللی و رجوع به این سازمان ها انجام شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها