سلاح‌های عربستان در اختیار جبهه النصره قرار گرفت

سلاح‌های عربستان در اختیار جبهه النصره قرار گرفت
شنبه 8 تير 1392 - 23:11

سلاح هایی که از سوی عربستان برای تروریست های مسلح فعال در سوریه ارسال شد، به دست جبهه النصره رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، منابع خبری سوری از وصول محموله های سلاح ارسالی از سوی عربستان به دست تروریست های جببه النصره خبر می دهند.

این در حالی است که ارتش به چند موضع گروه های مسلح در منطقه جوبر استان ریف دمشق حمله کرد و به عملیات خود در محور شمالی این استان خصوصا در حرستا و برزه ادامه می دهد.

گروه های مسلح از جمله النصرت در منطقه القابون در شمال دمشق پایتخت سوریه مستقر هستند. درگیری ها در این منطقه پیچیده است زیرا القابون از طریق تونل ها با حرستا، برزه و المسطاح مرتبط است و گروه های مسلح می توانند از طریق این تونل ها در محور شمالی به راحتی فعالیت کنند ولی ارتش سوریه توانست مواضع گروه های مسلح را به دقت مشخص کند و زیر آتش توپخانه بگیرد تا راه را برای ورود به منطقه القابون هموار کند.

ارتش سوریه اعلام می کند که درپی قطع کردن ارتباط گروه های مسلح با یکدیگر است.

یکی از نیروهای ارتش سوریه امروز (شنبه) در مصاحبه با گزارشگر شبکه خبری العالم گفت: قطع ارتباط منطقه القابون با مناطق جوبر، حرستا و برزه با هدف جلوگیری از انتقال اسلحه به این مناطق انجام می گیرد.

عناصر مسلح جبهه النصره تقریباً همه روزه به فرودگاه نظامی منغ در استان حلب حمله می کنند که گارد فرودگاه منغ در آخرین حمله جبهه النصره به این فرودگاه توانستند 70 عضو این گروه را به قتل برسانند.

اعضای جبهه النصره در شهر الرقه در شمال سوریه و دیگر مناطق سلاح هایی را که عربستان برای آنها فرستاده است، به دست گرفته بودند و نشان می دادند که این امر خبر ارسال سلاح های عربستان برای النصرت را تأیید می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها