گزارش العالم از موفقیت های تازه ارتش سوریه

گزارش العالم از موفقیت های تازه ارتش سوریه
چهارشنبه 12 تير 1392 - 22:38

مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم از شدت گرفتن عملیات ارتش سوریه در حمص، به منظور پاکسازی این منطقه از تروریست ها خبر داد و تاکید کرد که در این عملیات ده ها تن از عناصر تروریست کشته شده اند و مخفی گاه ها و انبارهای مهمات آنها هدف قرار گرفته است.

سلمو در این گزارش خاطرنشان کرد که نیروهای سوری، حملات نظامی خود ضد گروه های مسلح در شهرک ها و مناطق قدیمی حمص و باب هود و الخالدیه را شدت بخشیده اند. به طوری که ده ها تن از عناصر مسلح در این عملیات کشته شده اند و مقادیر زیادی سلاح از مخفی گاه های آن ها کشف و ضبط شده است.

خبرنگار العالم افزود: نیروهای ارتش سوریه همچنین 10 منطقه مسکونی که عناصر مسلح آن ها را به پایگاه های نظامی تبدیل کرده بودند، آزاد کردند و عناصر مسلح را در منطقه ریف حمص و الرستن و قلعه الحسن هدف قرار دادند.

سلمو خاطر نشان کرد: در دیر الزور نیز، نیروهای ارتش سوریه عناصر مسلح را در منطقه حی الصناعه هدف قرار دادند و منابع آگاه از کشته شدن تمام اعضای گروهکی خبر دادند که این منطقه را اشغال کرده بودند.

خبرنگار العالم در سوریه در ادامه از حمله نیروهای ارتش سوریه به منطقه البوحسن خبر داد و افزود: ارتش سوریه، پایگاه های نظامی گروه های مسلح به ویژه عناصر جبهه النصره را در منطقه البوحسن هدف قرار داد.

مازن سلمو همچنین از عملیات گسترده نیروهای ارتش سوریه در منطقه ریف دمشق  خبر داد و گفت: عملیات نظامی در این منطقه، در محور شمالی حومه دمشق یعنی در حرستا، القابون و برزه به قوع پیوست و نیروهای ارتش سوریه توانستند در جوبر پیشروی کرده و اماکن تجمع عناصر مسلح در میدان المناشیر و المدارس را هدف قرار دهند.

3-12:05
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها