کشف تونل نیم کیلومتری تروریستها در حمص

سه شنبه 18 تير 1392 - 20:07

حمص (العالم) ـ شبکه خبری العالم از کشف یک تونل نیم کیلومتری متعلق به تروریست ها در محله "باب هود" حمص در سوریه توسط ارتش و مصادره مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تجیهزات تروریستها خبر داد.

"رؤی العلی" خبرنگار العالم در شهر حمص امروز (سه شنبه) گزارش کرد: نیروهای ارتش سوریه به عملیات نظامی در این شهر به ویژه در محله های قدیمی مانند "الخالدیه"، "باب هود" و "جورة الشیاح" که در نزدیکی مراکز استقرار گروههای مسلح قرار دارد، ادامه می دهند و تروریست ها به سوی محله های "القصور" و "القرابیص" پا به فرار گذاشته اند.

وی افزود: ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در محله خالدیه در حمص به منطقه "حدیقه العلو" رسیده است. همچنین این نیروها تا فاصله یکصد متری مسجد "خالد بن ولید" که به محل اختفای تروریست ها تبدیل شده است، پیشروی کرده اند.

خبرنگار العالم گفت: منابع نظامی سوریه اعلام کردند که تروریست ها روحیه شان را به طور کامل از دست داده اند و تلاش می کنند تا به سوی محله های "القصور" و "القرابیص" فرار کنند. این در حالی است که امروز درگیری ها در جنوب و جنوب غربی محله "الخالدیه" جریان داشت.

رؤی العلی همچنین افزود: ارتش سوریه با پیشروی در محله "باب هود"، شمار زیادی از پناهگاههای افراد مسلح را به تصرف خود درآورد و تونلی به طول 500 متر در محله "باب هود" کشف و توسط نیروهای ارتش تصرف گردید.

این تونل "باب هود" را به "جوره الشیاح" متصل می کرد. نیروهای ارتش سوریه، مقادیر زیادی سلاح، وسایل و تجهیزات جابجایی سلاح و مهمات و نور رسانی را مصادره کردند.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که تروریست ها به تلافی این شکست، اقدام به انتقام از محله های امن شهر حمص کردند. به طوری که دو خودروی بمب گذاری شده را در محله "عکرمه" منفجر کردند که منجر به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدند 10 نفر گردید.

همچنین آنها چند راکت به محله "السبیل" شلیک کردند که به کشته شدن دو کودک منجر شد.
MKH-9-11:45

پربیننده ترین خبرها