انفجار لبنان، مقاومت را هدف قرار داده بود

انفجار لبنان، مقاومت را هدف قرار داده بود
سه شنبه 18 تير 1392 - 21:16

العالم - دبیر تشکل "دیدار احزاب و گروه های ملی" لبنان گفت: عاملان انفجار ضاحیه جنوبی بیروت همان زیان دیدگان از شکست توطئه های آمریکائی – صهیونیستی در منطقه هستند و محل و زمان وقوع انفجار نشان می دهد که مقاومت لبنان آماج حملات قرار گرفته است .

خالد الرواس روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم با اشاره به اینکه عده ای برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: می توان انفجار ظهر امروز( سه شنبه ) ضاحیه جنوبی را با نشست دیشب گروه 14 مارس در صیدا مرتبط دانست .

الرواس گفت: شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم آغاز حملات تحریک آمیز و فتنه انگیز و جلوگیری از پرداختن ارتش به وظایف خود تأکید کردند.

وی افزود: وقوع انفجار در منطقه ای پرجمعیت و زمان آن نشان می دهد که اعضای مقاومت همچنان با حملات سختی مواجه هستند و جنگ بدخواهان با مقاومت در هر زمان و مکانی ادامه دارد.

دبیر تشکل دیدار احزاب و گروه های ملی لبنان اعلام کرد: انفجار ضاحیه جنوبی نشان می دهد گروهی که در سوریه و مصر و امروز در لبنان با حمایت های مالی آمریکا و اسرائیل به فعالیت های خرابکارانه می پردازند ، همچنان آماده قتل مردم بیگناه برای نیل به اهداف سیاسی خود و خدمت به اسرائیل هستند.

انفجار بمب عصر امروز در منطقه "بئر العبد" در جنوب پایتخت لبنان 53 مجروح بر جا گذاشت. بسیاری از شخصیت های لبنانی از جمله میشل سلیمان رییس جمهوری این کشور آن را به شدت محکوم کرد.
Fz-9-17:46


 

پربیننده ترین خبرها