تاکید اسد بر بازخواست مسئولان خاطی

تاکید اسد بر بازخواست مسئولان خاطی
پنج‌شنبه 20 تير 1392 - 17:21

العالم - "بشار اسد" رییس جمهور سوریه چند روز پس از انتخاب کادر جدید رهبری حزب بعث گفت: یک مقام حزبی وقتی اشتباهی مرتکب می شود باید بازخواست شود، حتی اگر کار به برکناری وی برسد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العام، اسد در گفت وگو با روزنامه البعث تاکید کرد: هر مقام حزب بعث و حتی ریاست حزب اگر اشتباه کند باید بازخواست شود و این نقش واقعی کمیته ای است که باید به طور دوره ای برای محاسبه فعالیت ریاست حزب بعث تشکیل شود که البته در سال های گذشته انجام نشده است. 
رییس جمهور سوریه با اشاره به کوتاهی در برخی امور این کشور، مسئولیت همه در این زمینه خواستار شد و دوری از مردم را نوعی قصور برشمرد.

  حزب بعث عربی سوسیال سوریه روز دوشنبه اعضای جدید شورای رهبری خود را انتخاب کرد که در میان آنها هیچ یک از اعضای سابق از جمله فاروق الشرع معاون رئیس جمهوری حضور ندارند و بشار اسد رئیس جمهوری این کشور همچنان در سمت دبیرکلی این حزب باقی ماند.

اعضای جدید شورای رهبری حزب بعث عربی سوسیال سوریه به زودی جلسه ای را برای انتخاب معاون دبیر این حزب و جانشین محمد سعید بخیتان برگزار خواهند کرد.
کارشناسان سیاسی با توجه به انتخاب چند وزیر به عضویت این شورا پیش بینی می کنند که تغییراتی در ترکیب دولت سوریه نیز ایجاد خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها