آزمایش موشکی صهیونیست‌ها برای حمله به ایران

آزمایش موشکی صهیونیست‌ها برای حمله به ایران
جمعه 21 تير 1392 - 22:26

رسانه های صهيونيستي از آزمایش بر روی نمونه ای از موشک بالستیک "اریحا" با بُرد دست کم 5000 کیلومتر خبر می دهند که قادر است "به آسانی ایران را هدف قرار دهد".

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مختصر اعلام کرد که این آزمایش موشکی را از پایگاه بالماخیم که برای پرتاب موشک ها از آن استفاده می شود، اجرا کرده است و این موشک می تواند "به سادگی ایران را هدف قرار دهد".

بر اساس این بیانیه، وزارت جنگ این رژیم قبلاً درباره اجرای این آزمایش موشکی تصمیم گیری کرده و آن را بر اساس برنامه مُقرر اجرا کرده است.

گفته مي شود كه موشك اريحا، يك موشك زمين به زمين اسرائيلي است كه قادر به حمل كلاهك هسته اي يا شيميايي يا ميكروبي است.

اين آزمايش موشكي درحالي انجام شده است كه به گزارش راديو سراسري اسرائيل، بنيامين نتنياهو نخست وزير رژيم اسرائيل و يئير لابيد وزير دارايي اين رژيم با مسئولان وزارت جنگ رژيم اسرائيل براي بررسي کاهش اعتبارهاي پيشنهادي در بودجه نيروهاي مسلح ديدار كرده اند.

به گفته رادیو رژیم صهیونیستی، گزارش ها حاكي از آن است كه "در راستاي کاهش اعتبارهاي عمومي در بخش هزينه هاي دولتي، قرار است كه تعداد تانك ها، كشتي ها و هواپيماها كاهش يابد و هزاران نظامي شاغل در سال آينده اخراج شوند".

به گزارش راديو سراسري رژيم اشغالگر، نتنياهو هنوز با اين طرح ها موافقت نكرده است.

پربیننده ترین خبرها