رسوایی جدید رژیم صهیونیستی؛

ژنرال سابق وجود زندانی ایکس را تایید کرد

ژنرال سابق وجود زندانی ایکس را تایید کرد
يکشنبه 23 تير 1392 - 11:17

مدير سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی از اقدام مقامات اين رژيم در دهه هفتاد مبني بر زنداني كردن مخفيانه فردي معروف به زنداني ایکس (ناشناس) خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، روزنامه صهيونيستي هاآرتص به نقل از "شلومو غازيت" نوشت: 35 سال پيش با بازداشت يك زنداني ناشناس و در انزوا قرار دادن آن موافقت كردم اما اين ژنرال نام آن زنداني و از زنده بودنش و اتهاماتي كه به وي زده شده سخني نگفت.
اين ژنرال بازنشسته  كه از سال 1974 تا 1979 مدير اطلاعات ارتش رژيم صهيونيستي بود خاطرنشان کرد:اين مساله از مدتها پيش پايان يافته و خوشبختانه اطلاعاتي نيز درباره اش منتشر نشده است .
غازيت خاطرنشان کرد: با گذشت چندين دهه از اين موضوع ، بيان چنين ماجرايي شايد زيانهاي زيادي به دنبال داشته باشد.
وي در پاسخ به سئوال راديو نظامي رژیم اشغالگر ودليل بيان اين موضوع در شرايط فعلي، و هم چنين  احتمال وجود شباهت ميان اين زنداني و دو نفر ديگري كه به تازگي پرونده آنان مطرح شده توضيحي نداد.
گفتني است رسانه هاي صهيونيستي سه شنبه گذشته اعلام كردند كه زنداني ناشناس طي اين سالها هنوز مخفيانه و در زنداني با تدابير شديد امنيتي و سلولي بدون پنجره در زندان ايالون در نزديكي تل آويو در بازداشت است و روزانه به وي اجازه داده مي شود به مدت كوتاهي در حياط زندان كه ديوارهاي بلندي دارد، قدم بزند كند.
پيش از اين نيز راديو رژیم صهیونیستی از وجود زنداني ديگري معروف به بن زغير مزدور موساد خبر داد كه دسامبر 2010 خود را در سلول به دار آويخت.
غازيت گفت: از زمان تصدي اطلاعات ارتش فقط يك زنداني ناشناس داشته و بعيد نيست نهادهاي اطلاعاتي ديگري مانند موساد يا شين بت فرد ديگري را با اين روش زنداني كرده باشند.

پربیننده ترین خبرها