نظر جهاد اسلامی درباره مذاکره با صهیونیستها

نظر جهاد اسلامی درباره مذاکره با صهیونیستها
شنبه 29 تير 1392 - 14:52

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بازگشت تشکیلات خودگردان به مذاکره با رژیم صهیونیستی را اشتباهی بزرگ خواند.

"احمد المدلل" روز شنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: بازگشت تشکیلات خودگردان به مذاکره با رژیم صهیونیستی اشتباهی بزرگ است که در قبال آن مسئول خواهد بود.

وی افزود: از تشکیلات خودگردان می خواهم که در موضع خود در خصوص از سرگیری مذاکره با رژیم صهیونیستی بازنگری کند زیرا با توجه به لجبازی نتانیاهو، ازسرگیری مذاکرات به معنی قدم گذاشتن در دالانی تاریک است؛ آن ها خودشان تاکید کرده اند که مذاکرات در بن بست جریان دارد.

این مسئول جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر این که کری، حرف تازه ای برای گفتن ندارد، خاطر نشان کرد: گمان می کردیم در مرحله کنونی که دشمن صهیونیست به جنایت های خود ادامه می دهد "محمود عباس" با صلابت در برابر ازسرگیری مذاکرات بایستد اما ناگهان با پذیرش از سرگیری مذاکرات ما را غافلگیر کرد، زیرا موافقت او بدون هرگونه امتیازی از سوی آمریکا یا رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

وی درباره علت فشار آمریکا بر تشکیلات خودگردان برای ازسرگیری مذاکرات با رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی گفت: واشنگتن به خوبی می داند که تشکیلات خودگردان در سایه دودستگی ها و تنش های داخلی در جهان عربی، چاره ای جز پذیرش دستورات دیکته شده آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارد و همین مساله راه را برای آن ها هموار و زمینه موفقیت جان کری را فراهم خواهد کرد.

احمد المدلل اذعان کرد که مساله فلسطین، اکنون در فهرست اولویت های امت عربی و امت اسلامی قرار ندارد و علت آن سرگرم بودن بسیاری از کشورها مانند مصر به مشکلات داخلی است.

11:49.20
26

پربیننده ترین خبرها