تخریب یک مسجد دیگر در بحرین

تخریب یک مسجد دیگر در بحرین
چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 15:14

العالم، منامه - مزدوران آل خلیفه مسجد شیخ " فاضل عصفری" در منطقه بلاد قدیم را تخریب کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، طی پنج روز گذشته بیش از 190 تظاهرات اعتراض آمیز در مناطق مختلف بحرین برگزار شده که در جریان آن حدود 25 شهروند از جمله 3 کودک بازداشت شده اند.

سایت جمعیت وفاق بحرین در گزارشی تأکید کرد: در 5 روز گذشته ماموران امنیتی رژیم آل خلیفه به 98 خانه حمله کردند و این حملات در ساعات پایانی شب یا پیش از افطار رخ داده است؛ و ماموران به صورت غیر قانونی، غیر انسانی و با قصد ارعاب و تهدید شهروندان به خانه های مردم حمله کرده اند.

طی این مدت همچنین بیش از 105 مورد شکنجه شهروندان به دست نیروهای آل خلیفه گزارش شده است؛ این اقدامات از سوی آل خلیفه در انتقام از مردمی است که با برگزاری تظاهرات خواهان برقراری دموکراسی و پایان دادن به استبداد هستند.

مزدوران آل خلیفه در حملات خشونت آمیزعلیه شهروندان از سلاح گرم، گلوله ساچمه ای، گازهای سمی و خفه کننده استفاده کرده اند. همچنین در 5 مورد دارایی های خصوصی شهروندان را نابود و در 2 مورد دیگر اموال خصوصی آنها را به صورت غیر قانونی مصادره کردند.

همچنین این مزدوران علاوه بر هدف قرار دادن مساجد امام باقر (ع) در "بربوره" ، امام صادق (ع) در "سلماباد"، شیخ حماد در "مقشع"، و امام مجتبی (ع) در "سنابس" و پرتاب گاز اشک آور به سوی نمازگزاران، مسجد شیخ "فاضل عصفری" را در منطقه بلاد قدیم تخریب کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها