شاهزاده سعودی ماهی 700 هزار دلار عطر می خرد

شاهزاده سعودی ماهی 700 هزار دلار عطر می خرد
چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:30

روزنامه انگلیسی در گزارشی از یک دادگاه نوشت: شاهزاده مرموز عربستانی مقیم لندن، اعتراف کرده که طی دو ماه، بیش از 1.4 میلیون دلار صرف خرید عطریات کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه انگلیسی "دیلی میل"، این  شاهزاده زن عربستانی که به کلاه برداری متهم شده، تاکید کرد که زنی ثروتمند است و تنها طی دو ماه، یک میلیون پوند (1.4 میلیون دلار) عطر خریده است.

این روزنامه نوشت: ساره العامودی شاهزاده عربستانی با چشمان گریان، در دادگاهی در لندن اتهام کلاهبرداری خود را رد کرد و گفت: چه کسی گفته که من فاحشۀ فقیری بیش نیستم؟

"دیلی میل" می افزاید: وی سپس برای تاکید بر این که ثروتمند است و ثروتش ناشی از کلاهبرداری نیست، به زبان انگلیسی گفت: من از جنون خرید و بازار رفتن رنج می برم و تنها طی دو ماه یک میلیون و400 هزار دلار خرج خرید عطر کرده ام که می توانم تصاویر آن را به شما نشان دهم.

به نوشته روزنامه دیلی میل انگلیس، این شاهزاده  "ناشناس" با خودروی رولزرویس و در حالی که با روبند چهره خود را پوشانده بود، وارد دادگاه شد و قاضی از وی خواست که نقاب خود را بردارد و وی نیز هنگام دفاع نقاب از چهره برداشت، اما سعی می کرد چهره خود را از حضار پنهان کند.

پربیننده ترین خبرها