هلاکت سرکردگان تروریست ها در مناطق مختلف سوریه

هلاکت سرکردگان تروریست ها در مناطق مختلف سوریه
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 22:55

ارتش سوريه در ادامه تعقیب تروریست ها و پاکسازی شهرها و روستاها، تنی چند از سرکردگان گروه های تروریستی را در مناطق مختلف این کشور از پای در آورد.

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، نیروهای ارتش این کشور در ادامه عملیات خود برضد گروه های مسلح، محمد عبدالله بربور رئيس دادگاه به اصطلاح "شرعي" را به همراه 4 تروريست ديگر با هدف قرار دادن قرارگاهشان در شهر سراقب در حومه ادلب به هلاكت رساندند.

خبرنگار ما همچنين از هلاكت سركرده گردان تروريست هاي مسلح موسوم به "وليد العشوي" هنگام درگيري با كميته هاي مردمي كردها در راس العين واقع در حومه الحسكه خبر داد.

در حومه لاذقيه هم ارتش سوريه "انور كور علي" سركرده گروه موسوم به "گردانهاي حق" و تعدادي از اعضاي مجموعه اش ازجمله دو تبعه يمني به نام هاي "عصام ملا علي" و "احمد الصالح" را با هدف قرار دادن محل استقرارشان در روستاي الحلوه به هلاكت رساند.

همچنین در روستاي سلمي يكي ديگر از سركردگان تروريست ها به نام محمد الطروانه تبعه اردن و فرد دیگري موسوم به عبدالرحمان المعاني و خالد العربي تبعه مصري به هلاكت رسيدند.

در شهر درعا نيروهاي مسلح سوريه در كميني كه براي تررويست ها گذاشته بودند "ابراهيم المصري" ملقب به ابوعلي الشيك سركرده "گردان اعدام" در لشكر المعتز بالله وابسته به جبهه تروریستی النصره در شهر عتمان را به هلاكت رساندند.

در دمشق نيز ارتش موفق شدند ساختمانهاي اطراف شركت برق در محله القابون را پاكسازي كند كه اين عمليات به كشته و زخمي شدن تعدادي از تروريست ها منتهي شد. از میان كشته شدگان این عملیات سركرده گروهک موسوم به گردانهاي "اسود الله" شناسايي شد.

در حمص نيز "ابوبكر اُزبكي" مربي عمليات نظامي و سركرده شاخه نظامي گروه موسوم به "سازمان دولت اسلامي در عراق و شام" در اثناي حمله ارتش سوريه به محله الخالديه حمص به هلاكت رسيد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها