مجوز آل خلیفه برای کشتار معترضان بحرینی

مجوز آل خلیفه برای کشتار معترضان بحرینی
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 11:01

العالم، منامه - معاون دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين، مصوبه اخیر پارلمان را مجوزی برای کشتار معترضان دانست.

"محمد جاسم درازی" روز چهارشنبه به شبکه خبری العالم گفت: همه مصوبات پارلمان بحرین به مردم تحمیل می شود به طوری که لغو تابعیت، زندان، شکنجه، محدود کردن آزادی ها، احکام ناعادلانه دادگاه ها و حملات مداوم به مردم از تاثیرات تصمیم گیری های این پارلمان است.

معاون دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين با تاکید بر این که تجمع مردم در میادین و خیابان ها برای برپایی تظاهرات قانونی است و مردم با مصوبه پارلمان در منع تظاهرات در منامه به شدت مخالفند، افزود: مخالفان رفتاری مسالمت آمیز دارند و در پی متشنج کردن اوضاع کشور نیستند. ما نیاز به آشتی ملی داریم و به دنبال مجوز برای کشتن شهروندانی که خواهان آزادی و عدالتند نیستیم. 

این فعال سياسي بحرينی خاطرنشان کرد: راه حل امنیتی موجب نمی شود مردم از مطالبه حقوق خود دست بردارد و تا زمانیکه رویکرد امنیتی پابرجاست به تظاهرات ادامه خواهند داد.

معاون دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين از سکوت جامعه بین المللی نسبت به حوادث بحرین به شدت انتقاد کرد و گفت: بیش از 2 سال و نیم از انقلاب مردمی در بحرین می گذرد و مردم جهان شاهد قتل بیش از 130 نفر، اخراج 4500 نفر و بازداشت حدود 6 هزار نفر بوده اند. بنابراین ما امید چندانی به جامعه جهانی نداریم.

پربیننده ترین خبرها