وضعیت وخیم فعال بحرینی در بیمارستان

وضعیت وخیم فعال بحرینی در بیمارستان
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 13:03

العالم - وضعیت جوان معترض بحرینی که در جریان تظاهرات توسط یک خودرو غیرنظامی زیر گرفته شد، وخیم گزارش شده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عصر پنجشنبه گذشته یکی از معترضان در منطقه " السهلة "هنگام تظاهرات توسط خودروی جیپ زیر گرفته شد.

این مخالف بحرینی در شرایط بحرانی به بیمارستان منتقل شد واکنون در اتاق احیا بستری است. پزشکان از وارد شدن آسیب های بسیار جدی به وی خبر می دهند. تصاویری از این شهروند بحرینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که با لباس های خون آلود در آمبولانس به بیمارستان منتقل می شود.

سایت "مرأه البحرین" به نقل از شاهدان تأکید کرد، خودرویی که احتمالا متعلق به عناصر اطلاعاتی یا پلیس شهری بحرین بوده، این شهروند را نزدیک مسجد شیخ عزیز در منطقه سهلة زیر گرفته است که این حادثه باعث شکستگی استخوان و خونریزی شدیدی وی شده است. شاهدان حتی شماره پلاک خودرو را هم برداشته اند.

این درحالی است که وزارت کشور بحرین در صفحه خود در توییتر اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از بیمارستان سلمانیه خانواده این شخص اعلام کرده اند که وی به دنبال تصادف به بیمارستان منتقل شده است.

بنا به درخواست جنبش تمرد، بحرین از 2 هفته پیش تاکنون شاهد اعتراضات گسترده مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.ائتلاف 14 فوریه و گروههای سیاسی انقلابی جنبش تمرد را تایید کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها