مردی که از خودکشی همسرش فیلمبرداری کرد!

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 22:04

انتشار ویدیویی که در آن مرد لبنانی، دراقدامی عجیب، از صحنه خودکشی همسر خود فیلمبرداری کرده، بهت همگان را برانگیخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در این ویدیو مرد لبنانی اگر چه ناامیدانه برای منصرف کردن همسرش از خودکشی تلاش می کند، ولی اقدام عجیب او و فیلمبرداری از این صحنه در آن شرایط خاص، بازتاب های مختلفی در پی داشته است.

در این ویدیو که شنبه گذشته در منطقه الرملة البیضاء بیروت ضبط شده، یکی از عجیب ترین انواع خوکشی به تصویر کشیده شده است؛ زنی می خواهد با پریدن از طبقه هشتم ساختمانی خودکشی کند و همسرش با ناله و التماس از وی می خواهد که از این کار منصرف شود، و جالب آن که با وجود ناراحتی زیاد، تا آخرین لحظه هم فیلمبرداری از این صحنه را با گوشی موبایل ادامه می دهد.

وی با ناله از همسرش می خواهد که "به خاطر مادرش هم که شده از این کار منصرف شود"، اما زن توجهی نمی کند و تصمیم خود را عملی می کند.

به گفته منابع خبری، این زوج لبنانی زندگی خوبی داشته اند و در روز حادثه هم برای بازدید از طراحی داخلی آپارتمانی که خریده بودند، به محل رفته اند که ناگهان زن بدون اعلام قبلی و بی مقدمه تصمیم به این کار می گیرد.

هنوز هیچ یک از منابع امنیتی لبنان، صحت فیلم مذکور را تایید نکرده اند.

در همین حال شبکه الجدیده لبنان روز یکشنبه اعلام کرد: جنازه "آمنه" که با این اقدام به زندگی خود پایان داد، در شهر صور تشییع و به خاک سپرده شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها