تهدیدات آل خلیفه، "تمرد" را خاموش نمی کند

تهدیدات آل خلیفه،
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 22:56

نماینده سابق فراکسیون پارلمانی الوفاق هشدار داد که ارعاب و تهدید، مانع مشارکت مردم بحرین در جنبش تمرد و اعتراض سراسری در این کشور نخواهد شد.

"محمد جمیل الجمری" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: اقدامات امنیتی و تدابیر تحریک آمیز رسمی رژیم آل خلیفه ضد مخالفان، اوضاع کشور را دچار تنشی فراگیر کرده است. مجلس با فراخوان نمایندگان، جلسه فوق العاده برگزار و مرخصی های آنان را لغو کرده است تا ضد مخالفان رژیم آل خلیفه قانون تصویب کنند و مخالفان سیاسی را تروریست بخوانند.

وی تاکید کرد: مردم توجهی به این اقدامات رژیم نمی کنند، زیرا مطالبات خود را قانونی می دانند و از آن جا که متوجه شده اند رژیم حاضر نیست گفت و گویی جدی با انقلابیون و مخالفان برای برون رفت کشور از بحران انجام دهد، بر مطالبات خود پافشاری می کنند.

الجمری خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه به منظور ایجاد فاصله میان احزاب مخالف و مردم، جوانان را دستگیر و  زندانی می کند و اعتراضات در کشور را اقداماتی خارج از چارچوب قانون و تروریسم توصیف می کند. این در حالی است که خیزش مردم بحرین، به سبب پایبندی به مسالمت آمیز بودنش، در جهان معروف است.

وی تاکید کرد:  اعتراض به سیاست های رژیم حاکم به شیوه های مختلف در میان مردم ادامه دارد که پیشاپیش آن ها جنبش تمرد قرار دارد که رژیم را به چالش کشانده است و رژیم سعی دارد با اقدامات پیش دستانه به جنگ این جنبش، پیش از برگزاری آن در تاریخ 14 آگوست (23 مردادماه) برود.

"محمد جمیل الجمری" در پایان تاکید کرد که جامعه جهانی، دروغ پردازی های رسانه های رسمی رژیم را باور نمی کند، زیرا اکنون خیزش بحرین، خیزشی شناخته شده در سراسر جهان است و می دانند که مطالبات مردم این کشور، به حق و عادلانه است.

و جنبش "تمرد" بحرین وعده داده است که از روز تظاهرات بزرگ 14 اوت (23 مرداد؛ فراخوان جنبش "تمرد" بحرین) کشور وارد مرحله جدیدی خواهد شد و آغاز این مرحله وضعیت کشور را دگرگون خواهد کرد.

جنبش تمرد بحرین با فراخوان تظاهرات بزرگ 14 اوت (23مرداد) اعلام کرده است که می خواهد مرحله جدیدی از اعتراض ها و نافرمانی مدنی را علیه رژیم دیکتاتوری آل خلیفه ساماندهی کند تا مردم به مطالبات قانونی خود دست یابند. 14 اوت مرحله جدیدی از مبارزه است که تا زمان تحویل کامل اداره امور به مردم ادامه خواهد داشت.

ملت بحرين روز 14 اوت را به عنوان روز بر تخت نشستن آل خليفه به رسميت نمي شناسد، بلكه اين روز را روز ملي نجات از استعمار انگليس و خروج همه نيروهاي انگليس از خاك بحرين مي دانند؛ تحولی كه در 14 اوت 1970 اتفاق افتاد.


- 31-11:50
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها