اتهام یک نماینده به وزارت کشور بحرین

اتهام یک نماینده به وزارت کشور بحرین
پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 - 18:33

نماینده مجلس بحرین، وزارت کشور را مسئول شهادت "علی جعفر حبیب" کودک 10 ساله بحرینی بر اثر استنشاق گازهای سمی دانست.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد عبدالعال" نماینده استان شمالی (محل سکونت کودک شهید) به خانواده این کودک تسلیت گفت.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با اعلام شهادت علی جعفر حبیب از ساکنان منطقه المالکیه، تاکید کرد: این کودک 10 ساله بر اثر استنشاق گازهای سمی شلیک شده از سوی عناصر امنیتی رژیم که برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده می شود، دچار یک بیماری خطرناک شد و به سرعت برای درمان به خارج از بحرین منتقل شد، اما سرانجام بر اثر همین بیماری به شهادت رسید.

شبکه صدای المالکیه نیز اعلام کرد: بر اثر استفاده از گازهای سمی و اشک آور، منزل این کودک پر از گازهای سمی شد؛ درپی آن حال علی جعفر حبیب بر اثر استنشاق این گازها بد شد. در بیمارستان از چشمان متورم او نمونه برداری شد و به مدت دو هفته در منزل بستری شد اما بهبود نیافت، سرانجام خانواده اش پس از ناامیدی از بیمارستان های بحرین او را به هند بردند.

شبکه صدای المالکیه تاکید کرد که حقوقدانان و جمعیت وفاق از نزدیک از شهید دیدار کردند و وضع او را به صورت مستند ثبت کردند.

پس از نمونه برداری، به خانواده شهید اعلام شد که کودک بر اثر استنشاق گازهای سمی دچار سرطان شده است و این بیماری در هفته های آخر در بدن کودک گسترش یافته و به مرگ او منجر شد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها