ساخت صدها واحد صهیونیست نشین همزمان با آزادی 26 اسیر

ساخت صدها واحد صهیونیست نشین همزمان با آزادی 26 اسیر
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 07:46

کابینه رژیم صهیونیستی همزمان با اعلام آزادی 26 اسیر فلسطینی در آستانه از سرگیری مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان، از موافقت خود با ساخت 942 واحد صهیونیست نشین جدید خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست "بنیامین نتانیاهو" تصمیم گرفت که بر شدت روند شهرک سازی در اراضی اشغالی بیفزاید که این امر قبل از آزادی 26 اسیر فلسطینی از فهرست 104 اسیر فلسطینی صورت گرفت.
کابینه رژیم صهیونیستی در این چارچوب موافقت کرد که 942 واحد شهرک صهیونیست نشین در بخش شرقی شهر اشغالی قدس احداث شود .

با این حال "اوری ارنیل" وزیر مسکن رژیم صهیونیستی گفت که اگر تشکیلات خودگردان با این طرح شهرک سازی مخالفت کند، این امر به فروپاشی مذاکرات سازش منجر خواهد شد.
روزنامه صهیونیستی "معاریو" نوشت: طرح شهرک سازی جدید اسرائیل در محله شهرک نشین جیلو در جنوب قدس در مجاورت شهر فلسطینی بیت جالا در کرانه باختری خواهد بود.
کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی یکشنبه گذشته با ساخت 1187 واحد شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری و بسیاری از محله های شهرک نشین در قدس شرقی موافقت کرده بود.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرنوت نوشت: اعلام ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری و بخش شرقی شهر اشغالی قدس برای آرام کردن جناح تندرو در ائتلاف کابینه نتانیاهو صورت گرفت. 

پربیننده ترین خبرها