اسد: تا خشکاندن ریشه تروریسم، می جنگیم

اسد: تا خشکاندن ریشه تروریسم، می جنگیم
يکشنبه 27 مرداد 1392 - 22:26

العالم – رئیس جمهوری سوریه در دیدار با هیئتی از کشور موریتانی تاکید کرد که کشورش در مبارزه با تروریسم تا خشکاندن ریشه آن مصمم است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بشار اسد اظهار کرد: دمشق از همه تلاش های سازنده و صادقانه برای برون رفت از بحران استقبال کرده است، اما در عین حال بر مبارزه با تروریسم تا خشکاندن آن از ریشه مصمم بوده و دستیابی به چنین هدفی امکان پذیر است،  زیرا سوریه، شاهد همبستگی کم نظیری میان ارتش دلیر و مردمی است که با وجود همه فشارها و رنج ها، سرشار از امید به زندگی و باور به میهن هستند.

بشار اسد در این دیدار بر اهمیت نقش احزاب ملی، اتحادیه های صنفی و سازمان های مردمی عربی تاکید کرد و از آن ها خواست در ایجاد هوشیاری و بیداری میان مردم سهیم باشند و در برابر تلاش برای از هم گسستن منطقه از طریق درگیر کردن کشورها به جنگ های بیهوده ایستادگی کنند.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: تنها کسی که از این جنگ ها سود می برد، دشمن صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری سوریه "سانا" در میان اعضای هیئت احزاب موریتانیایی، محفوظ ولد لعزیز دبیرکل حزب سوسیال دموکرات وحدت خواه موریتانی، محمد محمود الطلبه معاون رئیس حزب جبهه خلق، اسلکو احمد عمر، رئیس حزب سوسیال دموکرات، عبدالله الصالح لشریف دبیرکل اتحادیه های صنفی موریتانی نیز حضور داشتند.

اعضای هیئت احزاب موریتانیایی نیز در این دیدار از نقش پیشروی سوریه در رهبری قومیت عربی و پشتیبانی فکری و عملی از مقاومت تقدیر کردند.

26

پربیننده ترین خبرها