نصرالله توطئه واشنگتن و ریاض را ناکام گذاشت

نصرالله توطئه واشنگتن و ریاض را ناکام گذاشت
دوشنبه 28 مرداد 1392 - 18:56

منابع آگاه خبر دادند رياض و واشنگتن سعي مي كنند با ايجاد ناآرامي در لبنان مقدمات دخالت خارجي در اين كشور را به بهانه ايجاد صلح و ثبات و حمايت از برخي طوايف و قوميت ها در برابر سلاح حزب الله فراهم كنند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، طي ماه هاي اخير مناطق مختلف لبنان شاهد هجوم موشك و خمپاره بود و قدرت هاي منطقه اي و جهاني سعي كردند از انفجارهايي كه در ضاحيه درجنوب لبنان رخ داد به نفع خود استفاده کنند.
منابع آگاه به شبكه المنار لبنان اطلاع دادند واكنش هاي دبيركل حزب الله آنگونه كه رئيس جمهور امريكا و خاندان سعود انتظار داشتند به ناآرامي و وخامت روابط با جناح مقابل كه عناصر وابسته به قدرت هاي جهاني آن را اداره مي كنند، ختم نشد و حالا امريكا و عربستان قصد دارند با ارسال كمك براي تعدی به حزب الله فضاي لبنان را به آشوب بكشند.
اين تصميمات بعد از اقدام اتحاديه اروپا و شوراي همكاري خليج فارس براي قرار دادن شاخه نظامي حزب الله در ليست گروه های تروريستی اتخاذ مي شود .
سخنان و واكنش هاي حكيمانه سيدحسن نصرالله  باعث شد توطئه گراني كه قصد ايجاد بحران در كشورهاي عربي و اجراي نقشه هاي امريكا و ايادي آن در منطقه را دارند از ايجاد فتنه در لبنان نااميد شوند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها