بشار اسد تلفنی به سید حسن نصرالله چه گفت؟

بشار اسد تلفنی به سید حسن نصرالله چه گفت؟
سه شنبه 29 مرداد 1392 - 16:20

رئیس جمهور سوریه پس از انفجار تروریستی در جنوب بیروت در تماسی تلفنی با دبیرکل حزب الله لبنان گفت و گو کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، بشار اسد پس از انفجار تروریستی در منطقه الرویس در جنوب بیروت، تلفنی با سید حسن نصرالله گفت و گو کرد و کشته شدن شماری از شهروندان لبنانی را تسلیت گفت.
روزنامه الرأی "کویت" به نقل از مسئولان سیاسی حزب الله لبنان نوشت: بشار اسد پس از اعلام همدردی با خانواده های کشته شدگان این انفجار تروریستی، بر آمادگی کامل سوریه برای همکاری با دستگاه های امنیتی لبنان و حزب الله و ارائه اطلاعاتی درباره اتباع سوری وابسته به گروه هایی که احتمالا در این انفجار دست داشتند، تأکید کرد .
به گفته این مسئولان حزب الله، بررسی محل انفجار نشان می دهد بمب منفجرشده دارای  قطعه های آهن بود که این امر نشان می دهد این بمب در داخل لبنان ساخته شده.
این مسئولان افزودند: تدابیر شدید امنیتی در جنوب بیروت و ورودی های این منطقه همچنان اعمال خواهد شد، و افراد مشکوک به دست داشتن در این انفجار تروریستی بازداشت می شوند.  
بر اساس این گزارش، طرحی ویژه برای پیشگیری از وقوع انفجار تروریستی سوم آماده شده است زیرا در صورت وقوع یک انفجار دیگر واکنش ها غیرقابل پیش بینی و کنترل اوضاع سخت خواهد بود.
مسئولان امنیتی حزب الله اعلام کردند که دستگاه های امنیتی لبنانی به ویژه مرکز اطلاعات ارتش و دستگاه امنیت داخلی تحقیقات درباره انفجار تروریستی الرویس را ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها