آخرین پیام رهبر اخوان المسلمین مصر

آخرین پیام رهبر اخوان المسلمین مصر
چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 11:28

العالم - محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین مصر قبل از بازداشت در آخرین پیام خود خطاب به هوادارانش گفته بود، ظالمان به زودی پشیمان خواهند شد.

 به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "اخبار مصر" وابسته به تلویزیون دولتی این کشور خلاصه ای از پیام محمد بدیع به هواداران اخوان المسلمین را منتشر کرد. وی در این پیام با عنوان "امت؛ هدف های والا و فداکاری های گران بها"، هواداران اخوان المسلمین را به پیروزی و نصرت الهی بشارت داده است.

دراین پیام آمده است: افراد، گروه ها، سازمان های داخلی یا بین المللی و دولت های عربی یا غیر عربی که همراهی با ظلم و خون ریزی را برگزیده اند، به زودی پشیمان خواهند شد ... زیرا خداوند یاریگر حق است.

بدیع همچنین مردم فلسطین را الگوی ثبات، شکیبایی و پایداری خوانده است که مرعوب قدرت نظامی صهیونیست ها نشده اند. رهبر اخوان المسلمین بر همین اساس مردم فلسطین را مشمول بشارت رسول خداوند (ص) دانست و گفت پیروزی با آن ها است ...

پس از عزل محمد مرسی شمار زیادی از رهبران و اعضای ارشد اخوان المسلمین بازداشت شده اند. حکم بازداشت محمد بدیع در نخستین جمعه پس از سرنگونی دولت محمد مرسی هنگامی صادر شده که او با حضور بین هواداران اخوان المسلمین آنها را به ادامه تظاهرات و مقاومت تا زمان آزادی مرسی و بازگشت او به مقام ریاست جمهوری مصر فراخوانده بود.

در پی بازداشت محمد بدیع و انتقال وی به زندان طره، محمود عزت معاون وی تا اطلاع بعدی به عنوان رهبر موقت اخوان المسلمین انتخاب شد.

صبح امروز (چهارشنبه) نیز صفوت حجازی از اعضای ارشد این جماعت بازداشت شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها