تدابیر جدید صهیونیستها در جولان اشغالی

تدابیر جدید صهیونیستها در جولان اشغالی
چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 14:01

حضور گروههای مسلح تکفیری در منطقه جولان، صهیونیستها را به اتخاذ تدابیر امنیتی گسترده از جمله تقویت حصار مرزی، واداشت.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ "تامیر هایمن" فرمانده تیپ جولان به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "سامانه حفاظتی وسیعی طی سال گذشته در منطقه مرزی جولان ساخته شده است که ساخت و تقویت حصار مرزی بخشی از آن است."
وی افزود: "گروههای مسلح سوریه که در میان آنها جریانهای تکفیری بطور فعالانه حضور دارند، منطقه وسیعی از مثلث مرزی تا منطقه صیدا را اشغال کرده اند."

این مسئول نظامی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "ما از ماهیت و اهداف و برنامه ها و توانمندیهای گروههای مسلح اطلاع نداریم. من حضور این گروهها را در مرزهای اسرائیل یک تهدید امنیتی می دانم."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش تصاویری از اقدام "جبهه النصره" در اعدام گروهی مردم سوریه را پخش کرد.
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "در راستای تدابیر ویژه ای که برای کنترل مرزها در منطقه جولان صورت گرفته، حصار مرزی در این منطقه تقویت و به سامانه های حساس هشدار دهنده پیشرفته مجهز شد. تعداد مانورهای نظامی و شمار نظامیان نیز در پی تحولات اخیر سوریه در این منطقه افزایش یافته است."
وی در خصوص علمکرد ارتش سوریه در رویارویی با گروههای مسلح گفت: "عملکرد ارتش سوریه طی نبرد دو ساله گروههای مسلح نشان می دهد، این ارتش بخوبی آموزش می بیند. بگونه ای که عملکرد نیروهای سوری در هر مرحله بهتر می شود. در همین راستا عملیات ارتش سوریه در منطقه قنیطره در ماه ژوئن، قابل توجه بود."
 

پربیننده ترین خبرها