"قدس در خطر است" خبری قدیمی است؛

طعنه یک فلسطینی به وعده های حمایت ازقدس

طعنه یک فلسطینی به وعده های حمایت ازقدس
چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 23:08

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست یهودی سازی قدس و گسترش شهرک سازی، یک منزل فلسطینی و اراضی کشاورزی فلسطینیان در منطقه السلوان در جنوب مسجد الاقصی را تخریب کردند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی ادعا کرد که دلیل این اقدام تجاوزکارانه، مجوز نداشتن صاحب این منزل و اراضی کشاورزی است، در حالی که این رژیم املاک فلسطینیان این منطقه را بخشی از "حوض مقدس" می شمارد.

صاحب منزل تخریب شده به خبرنگار شبکه العالم گفت: ساعت شش بامداد، نیروهای اشغالگر ما را غافلگیر کرده و وارد منزل شدند و بچه ها را دچار ترس و وحشت کردند. من پنج کودک خردسال دارم، آن ها را به منزل پدرم بردم، اشغالگران خانه مرا منهدم کردند و درخت ها را از ریشه کندند و مرغداری کوچک ما را هم ویران کردند.

یکی از شهروندان قدس که در محل حضور داشت، به خبرنگار شبکه العالم گفت: نیروهای صهیونیست حتی به حیوانات هم رحم نمی کنند، آن ها درخت ها را از ریشه کندند و هیچ معلوم نیست که دلیل این همه ویرانگری چیست و از آن گذشته معلوم نیست تشکیلات خودگردان چه می کند و مردم فلسطین نیز چرا واکنش نشان نمی دهند.

سازمان های مردم نهاد شهر قدس، رهبران و همه گروه های فلسطینی و امت اسلامی و امت عربی را به توجه به تحولات قدس فراخواندند و تاکید کرند که این تحولات، سرانجام به از دست رفتن قدس و تحقق رویاهای تندروهای صهیونیست منجر خواهد شد.

" علی ابوشیحه " عضو هیات عالی اسلامی به اشاره به مساله شعار زدگی در دفاع از قدس در مصاحبه با العالم اظهار داشت: " قدس در خطر است " خبری کهنه و بیات است. اکنون خطر، وجب به وجب این شهر را فراگرفته و این شهر یهودی شده و چیزی از آن نمانده است، در واقع ما در حال دفاع از آخرین باقی مانده های این شهر هستیم و چاره ای جز افسوس خوردن از آن چه از دست داده ایم نداریم، اما در هر صورت در قبال آن چه باقی مانده است، باید منزل به منزل دفاع کنیم.

رژیم صهیونیستی به تازگی، روند یهودی سازی قدس را سرعت بخشیده و به تجاوزات خود ضد مسجد الاقصی افزوده است تا بتواند هر چه بیشتر به توطئه های یهودی سازی قبله اول مسلمانان جامه عمل بپوشاند.
21-07:54
26

پربیننده ترین خبرها