رد پای تکفیری ها در تجاوز هوایی صهیونیستها به لبنان

رد پای تکفیری ها در تجاوز هوایی صهیونیستها به لبنان
جمعه 1 شهريور 1392 - 14:18

بیروت،العالم ـ کارشناس امور راهبردی تکفیری های مستقر در اردوگاه های فلسطینی در جنوب لبنان را مسئول شلیک موشک به مواضع رژیم صهیونیستی دانست.

"حسین شعیتو" سرهنگ بازنشسته و کارشناس امور نظامی و راهبردی لبنانی روز جمعه به شبکه العالم گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لنبان درسخنرانی اخیر خود در روستای عیتا الشعب به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، به نکته مهمی اشاره کرد و گفت همان طرفی که اوضاع امنیتی منطقه را به هم زده به دنبال آن است که لبنان را نیز نا امن کند.
شعیتو خاطرنشان کرد: گروه های تکفیری بعلبک و الهرمل را از کوه "قلمون" و "عرسال" هدف قرار می دهند و خودروهای بمب گذاری شده به جنوب بیروت می فرستند و به شمال فلسطین اشغالی موشک پرتاب می کنند تا لبنان را به تنش کشیده و مقاومت را تحت فشار قرار دهند، و رژیم صهیونیستی را به دخالت در جنوب لبنان بکشانند.
وی افزود: این نخستین بار نیست که از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی موشک شلیک می شود؛ کاملا مشخص است چه کسانی موشک شلیک می کنند، به طوری که حتی رژیم صهیونیستی این حمله را به جنبش بین المللی "جهاد" (تکفیری ها) نسبت داد.
این کارشناس نظامی و راهبردی لبنانی خاطرنشان کرد که طرفهای تکفیری در حال  قتل و کشتار در سوریه، عراق و لبنان هستند.
شعیتو از همه گروه های فلسطینی در اردوگاه های جنوب لبنان خواست اوضاع امنیتی این اردوگاه ها را تحت کنترل خود درآورند و از ورود افراد مغرض به درگیریهای داخلی لبنان جلوگیریی کنند و برای دستگیری عناصری که تحت تعقیب ارتش هستند و هویت آنها برای همگان مشخص است ، تلاش کنند.
خبرنگار شبکه خبری العالم صبح امروز (جمعه) از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مقر یکی از گروه های مقاومت فلسطینی در جنوب لبنان خبر داد.
وی گفت:  جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل اعلام کرد که مقر این گروه در منطقه "الناعمه" در لبنان هدف حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. این حمله تجاوزکارانه تلفاتی نداشت.
بعد از ظهر دیروز چندین موشک گراد از منطقه "الحوش" نزدیک شهر "صور" به سوی مواضع صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک شد.

پربیننده ترین خبرها