تصاویر دیکتاتور فراری تونس با لباس خواب !

تصاویر دیکتاتور فراری تونس با لباس خواب !
سه شنبه 5 شهريور 1392 - 19:09

پسر "زین العابدین بن علی" دیکتاتور فراری تونس ویدیو و تصاویری را به همراه پدرش بر روی صفحه شخصی اش در پایگاه "اینستاگرام" منتشر کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این تصاویر دیکتاتور سابق تونس در حالی که لباس خواب بر تن دارد در محل اقامتش در عربستان دیده می شود و "محمد" پسر زین العابدین هم بن علی به تنهایی در حال بازی با یک مار است، و گاهی مار را دور گردنش می گذارد.
پایگاههای تونسی سؤالاتی را درباره زمان انتشار این تصاویر مطرح کرده و نوشته اند: آیا انتشار این تصاویر در موقعیت کنونی و در این شرایط دشوار که تونس با آن مواجه است، امری تصادفی است یا اینکه بن علی با این اقدام در پی ارسال پیام خاصی است؟
فعالان تونسی با محکوم کردن این اقدام دیکتاتور فراری و فرزندش، این امر را با آزادی "حسنی مبارک" دیکتاتور سابق مصر مرتبط دانسته اند.
"حنین بن قدیده" فعال تونسی در این باره گفت: هدف از انتشار این تصاویر، پس از آزادی مبارک سنجش افکار عمومی تونس است. اراده ای در کار است تا فضا را برای پذیرش تغییر وضعیت کنونی آماده یا مردم را خشمگین کنند.
پس از انقلاب مردم تونس در پایان سال 2010 و آغاز سال 2011 میلادی، "زین العابدین بن علی" از این کشور فرار کرد و به عربستان پناه برد.

عربستان سعودی به درخواستهای مکرر تونسی ها برای تحویل بن علی جهت محاکمه و مجازات وی هیچ پاسخی نداده است.

پربیننده ترین خبرها