تدابیر امنیتی برای برگزاری تظاهرات طرفداران مرسی

تدابیر امنیتی برای برگزاری تظاهرات طرفداران مرسی
جمعه 8 شهريور 1392 - 14:24

العالم - ارتش و پلیس مصر تدابیر امنیتی شدیدی را درآستانه برگزاری تظاهرات طرفداران محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده مصر به اجرا گذاشته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، نیروهای امنیتی مصر با استقرار خودروهای زرهی در ورودی های شهر قاهره پایتخت و خیابان های اصلی منتهی به میادین "رمسيس"، " التحرير" و "النهضه"  و اطراف مسجد "رابعه العدويه"، خود را برای تامین امنیت تظاهرات امروز طرفداران مرسی آماده می کنند.

این تظاهرات بنا به خواسته " ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت" که طرفدار محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده مصر است، برگزار می شود.

تدابیر امنیتی در مصر قبل از شروع تظاهرات و شروع "نافرمانی مدنی" اجرا می شود که بنا به دعوت گروه اخوان المسلمین و دیگر گروه های اسلامگرای معروف به " ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت" و با هدف اعلام مخالفت با" کودتای نظامی علیه مشروعیت و رئیس جمهوری منتخب برگزار می شود.

وزارت کشور مصردیروز در بیانیه ای که سرلشگر" هاني عبد اللطيف" سخنگوی این وزارت خانه آنرا در تلویزیون مصر قرائت کرد ، هشدار داد که درصورتیکه تظاهرات طرفداران اخوان المسلمین ازحالت مسالمت آمیز خارج شود و آنان به موسسات و مراکز دولتی حمله کنند ، نیروهای امنیتی مصر از حق شلیک گلوله استفاده خواهند کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها