فیلم اعترافات هولناک یک تروریست در سوریه

جمعه 15 شهريور 1392 - 09:55

عضو یکی از گروه های تروریستی در سوریه با انتشار ویدیویی در اینترنت، به مأموریت این گروه ها برای قتل زنان و کودکان سوریه اذعان کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، در این ویدیو شخصی به نام "نادم بلوش" عضو گروه تروریستی "ریاض العابدین" در "لاذقیه" به اعترافات هولناکی در خصوص مأموریتش برای قتل زنان و کودکان سوری دست می زند.
وی در این ویدیو با اشاره به در اختیار داشتن مواد و گاز مرگبار شیمیایی می گوید: ما تصمیم گرفته ایم به آنها از طریق زنان و کودکانشان ضربه بزنیم.
این تروریست برای توجیه قتل زنان و کودکان سوری، با اشاره به گفته های "بن لادن" سرکرده سابق القاعده، مدعی شد: "ما زنان و کودکانشان را می کشیم؛ و طبق گفته اسامه بن لادن این کشتار تازمانی که آنها از کشتن زنان و کودکان ما دست بردارند، ادامه می یابد."
وی ادامه داد: "ما معتقدیم که این سلاح بسیار قدرتمند است و نتایج مؤثری دارد؛ اعلام کردیم اگر یک متر نزدیکتر شوند، هر کاری مجاز خواهد بود؛ ما به خانه هایشان حمله می کنیم و روزشان را به شب تبدیل می کنیم."
با وجود انتشار اسناد و مدارک مختلف در خصوص استفاده گروه های مسلح و تروریستی از مواد شیمیایی، کشورهای غربی و به ویژه آمریکا و هم پیمانان آنان در منطقه همچنان با مطرح کردن ادعای حمله شیمیایی نظام سوریه به مناطق مسکونی، خواستار دخالت نظامی در این کشور هستند. همزمان با ورود بازرسان سازمان ملل متحد برای تحقیق درخصوص استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، آن هم چندین ماه پس از درخواستهای دولت سوریه برای اعزام کارشناسان بین المللی؛ مخالفان مسلح و هواداران منطقه ای و بین المللی آنها با انتشار خبرهایی مدعی شدند که دولت سوریه نزدیک دمشق از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.
این ادعا و فشارهای تبلیغاتی رسانه های حامی گروه های مسلح موجب تغییر مأموریت اصلی بازرسان شد و دولت سوریه نیز در مقابل با ورود بازرسان به محل مورد ادعا موافقت کرد.

پربیننده ترین خبرها