گسترش درگیری ها در الخلیل؛

حمله به برجک نظامی صهیونیستها با کوکتل مولوتف

حمله به برجک نظامی صهیونیستها با کوکتل مولوتف
يکشنبه 17 شهريور 1392 - 12:57

منابع فلسطینی از ادامه درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، درپی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به خانه های فلسطینیان در اردوگاه العروب در شمال الخلیل به بهانه بازرسی خانه ها، درگیری های شدیدی در ورودی این اردوگاه روی داد.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان اعلام کرد: دهها خودروی نظامی رژیم صهیونیستی به ورودی اردوگاه العروب یورش بردند و سپس نظامیان صهیونیست به خانه های نزدیک این محل وارد شده و در بالای بام ها مستقر شدند. به دنبال این واقعه درگیری هایی بین دهها جوان فلسطینی و نیروهای اشغالگر درگرفت که این نیروها در مقابل به سمت خانه ها گاز اشک آور و گلوله شلیک کردند.
شاهدان افزودند: نیروهای صهیونیست برخی از جوانان را بازداشت کردند.
از سوی دیگر، شماری از جوانان فلسطینی شنبه شب با چندین کوکتل مولوتف به برجک نظامی در ورودی شهرک "بیت امر" در شمال الخلیل حمله کردند.
منابع محلی گفتند: جوانان فلسطینی به سمت برجک نظامی رژیم صهیونیستی کوکتل مولوتف پرتاب کردند.
مناطق مختلف شهر الخلیل از ظهر جمعه شاهد درگیری های پراکنده است به گونه ای که دهها شهروند فلسطینی در این درگیری ها که شدیدترین آن در اردوگاه العروب بود، مجروح و بیش از 30 نفر دیگر بازداشت شده اند.
درگیری های شدیدی نیز بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در بخش قدیمی شهر اشغالی قدس روی داد که صهیونیست ها برای متفرق کردن جوانان از گاز اشک آور استفاده کردند.
درهمین حال، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی شنبه شب قاسم النتشه جوان 18 ساله فلسطینی را بعد از یورش به خانه اش در منطقه باب الجدید در داخل بخش قدیمی قدس و نزدیک مسجد الاقصی بازداشت کرده و مور ضرب و شتم قرار دادند. این نیروها النتشه را به پاسگاه پلیس باب السلسله در بخش قدیمی شهر اشغالی قدس بردند.
نیروهای رژیم اشغالگر قدس همچنین به سمت گروهی از کارگران فلسطینی به هنگام تلاش آنها برای عبور از دیوار حائل نزدیک شهرک "الظاهریه" در منطقه الخلیل تیراندازی کردند، که به زخمی شدن دو نفر از آنها منجر شد.

پربیننده ترین خبرها